• Okay, Ik moet dus voor 4 weken voorruit werken en heb al het huiswerk in die drie weken op een rijtje gezet, maar nu wil ik ook een planning maken, maar zou iemand me ermee willen helpen? Ik ben er nou niet bepaald goed in.

    Biologie:
    Hoofdstuk 5 maken basisstof 6,7,8 + Diagnostische toets.
    Hoofdstuk 6 maken basisstof 1,2,3,4,5 + Diagnostische toets.
    Hoofdstuk 7 maken basisstof 1,2,3.

    Toetsen op de dagen: Handtekening:
    - Repetitie hoofdstuk 5 op
    - Repetitie hoofdstuk 6 op

    Nederlands:
    Grammatica 5,6,7,8.
    Inleveren Vals & Dik in mijn hoofd.
    Inleveren fictieverslag + de 4 boeken boekenlijst.
    Spelling opdracht 9,10,11,12.
    Taalschat 13,14,15.
    + lezen opdracht 1,2,3.
    Toetsen op de dagen: Handtekening:
    -SO Leesvaardigheid op 16-1-2012
    - Toets Hoofdstuk 3 op 23-1-2012
    - Luistertoets op 25-1- 2012-01-2012


    Wiskunde:
    Hoofdstuk 5 opdracht 1 t/m 5.
    Hoofdstuk 5 opdracht 6 t/m 17.
    Hoofdstuk 5 opdracht 18 t/m 33.
    De volgende bladzijden: 97 + 98 + 165 + 167.


    Toetsen op de dagen: Handtekening:
    - Proefwerk Hoofdstuk 1 op 19-1-2012
    - Proefwerk Hoofdstuk 5 op 27-1-2012
    - proefwerk Examenopgave op 17-2-2012




    Maatschappijleer:
    Massamedia paragraaf 5&6
    Massamedia paragraaf 7&8

    Toetsen op de dagen: Handtekening:
    - Toets van de paragraven 4 t/m 8 op 26-1-2012

    Engels:




    Toetsen op de dagen: Handtekening:
    - Repetitie Chapter 3 op 20-1-2012


    Dier: Huiswerk ???
    Zoönarium.



    Toetsen op de dagen: ?? Handtekening:
    -


    Bloemschikken:
    Theorie hoofdstuk 1,2,3,4.
    Praktijkopdracht Corsage. AF
    Praktijkopdracht Boeket.
    Praktijkopdracht rouwbloemwerk.
    Praktijkopdracht Modern bloemstuk.
    Praktijkopdracht Klassiek bloemstuk.
    Eigen creatie .

    Toetsen op de dagen: Handtekening:
    - Toets hoofdstukken 1,2,3,4 op 20-1-2012
    - PVB eigen corsage maken op 27-1-2012


    Tips om een planning hiervoor te maken??
    Ik bof ermee dat we nu niet zoveel huiswerk hebben, maar ik moet dus alles + de toetsen af hebben. Ik heb 2 weken de tijd. want ik ben ook 2 weken weg = samen 4 weken vooruit. HELP!
    Van bloemstukken maken moet ik in de lessen doen = elke week 4 uren achterelkaar les.

    xx

    oja, ik heb het even gekopieerd uit een word bestand, want ik wist niet hoe ik dit hier moest invoegen, dus het kan er een beetje raar uitzien. Ik had alles netjes in kolommen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 19:52 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben daar dus ook heel slecht in. Ik heb proefwerkweek volgende week, en ik kan echt niet plannen..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Aangezien ik net nog ben begonnen aan een opdracht, die ik voor kwart voor 12 in moest leveren ben ik niet je goeie user


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Waarom kijk je niet eerst even de opdrachten allemaal door? En vraag jezelf dan eens af, hóelang je er ongeveer over gaat doen. Doe bijvoorbeeld eerst biologie; doe die vandaag tot en mét 13:00, dan halfuurtje pauze en wat eten en iets anders doen, en dan verder waar je bent gebleven en nog tot je het af hebt. Daarna een uurtje rust, en dan verder met een ander vak.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Bij ons op school moet je alles inplannen, van elke bladzijde die je leest tot schoolexamens, ik wil je wel helpen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wat ik dan altijd doe is nu zoveel mogelijk in een keer maken en de rest vlak voor het af moet, dus aan mij heb je ook niet veel ben ik bang.

    Wat je toch het beste kunt doen is een schema maken met alle weken/dagen erin en daarin aangeven welke dagen je niet ermee bezig kunt door sport/andere dingen en de rest over de andere dagen verdelen, behalve over de laatste twee dagen, zodat je die nog hebt voor dingen die per ongeluk uitgelopen zijn. Denk ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben goed met plannen (of ik er aan hou is een ander verhaal), maar dat is wel veel o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor