• Blergh, ik kan mijn moeder echt niet uitstaan.. Ze zegt tegen mij 10 min geleden; jaa maartje, je word veels te dik en stop eens met dat stokbroodje eten. Ik had er pas 1 klein mini stukje van op terwijl ze er zelf al 5 achter de kiezen had, dus ik moest perse van haar gaan opzoeken of ik te zwaar woog. Alleen maar om te laten merken dat ik dik ben. En 5 min later douwt ze een hele slagroombus in de mond en spuit ze er ook nog eens een halve bak slagroom in haar beker. Argh, ik mag het niet omdat ik er dik van word, maar zelf doet ze het wel. En ze is ook zo lui als een tak, ze doet niks en vind dat ik alles maar moet doen.

    Iemand ook zulke dingen?


    Where words fail, music speaks

    Auw :[ Zeg anders eens tegen je moeder dat je het niet leuk vindt als ze steeds gaat zeggen dat jij te dik bent? Dat is nou niet echt opbeurend voor je zelfvertrouwen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Een bus slagroom in je mond spuiten? Dat is toch niet gezond meer? (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Datzelfde doet mijn vader ook bij mij. De hele tijd zeuren dat ik teveel ongezonde dingen eet, maar zelf ondertussen veel meer ongezonde dingen eten. Heel erg vervelend!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Als jij blij bent met wie je bent en je gezondheid niet wordt aangetast heeft ze niks te klagen vind ik :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat heb ik dus a-l-t-i-j-d.


    Olive