Het docententeam is daar capabel genoeg voor:
*Scheikunde docenten maken chemische drugs als ketamine.
*Biologie docenten telen wiet, hennep en andere planten.
*Aardrijkskunde docenten zorgen dat de omstandigheden goed zijn.
*Natuurkunde docenten bereken de capaciteit van de bakken waarin alles geteeld wordt.
*Wiskunde docenten berekenen de hoeveelheden.
*Economie docenten berekenen de winst die ze kunnen maken ermee.
*Frans, Duits, Engels, Spaans, Grieks en Nederlands docenten zorgen voor de communicatie.
*Latijn docenten kijken niet naar de ordinaire naam van de plant, maar naar de wetenschappelijke naam, en proberen daar verder mee te komen.
*Maatschappij en gym docenten zorgen ervoor dat alles bij de klant komt.
*Filosofie docenten filosoferen over de zin van het leven, en het nut van de mens. Zij hebben dit alles niet nodig.
*Handvaardigheid, teken en muziek docenten maken reclame voor de handel.
*Geschiedenis docenten volgen het proces nauwgezet zodat ze er in de toekomst kunnen verbeteren, tegen de tijd dat het proces weer verleden tijd is.
*Godsdienst/Levensbeschouwing docenten bidden dat ze niet betrapt worden.
*Drama docenten zorgen dat iedereen doorwerkt, en mochten ze ooit betrapt worden, zullen zij dit geheel ontkennen.
*Informatica docenten beheren het computer systeem dat de verwarming van de plantage aanstuurt.
*En de directie, tjsa, die geniet er van.
Ja, Dat vonden opa, oma en ik. (Zie mijn uitval topic. :'D)
Nog een docent vergeten? Melden, ik zet hem wel in het proces. En dan heb ik het over middelbare schoolteam.
[ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:21 ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt