• Ik wil een filmpje kijken, maar dat gaat niet echt zonder film. :/
    Ik zoek iets dat een beetje melancholisch is en niet zo fixeert op happy endings en liefde en al die rotzooi.

    The Art Of Getting By en It's Kind Of A Funny Story vond ik ook fijn, dus iets zoals dat mag ook (:

    Suggesties/ideetjes?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 20:43 ]

    THE PHANTOM OF THE OPERA (:
    That's all I needed to say, fabulous movie haha


    Not all those who wander are lost.

    -2:37 (Gaat niet over iemand die de school komt platschieten zoals de trailer doet denken. Gaat over de mysteries van tieners. Het is complex en mysterieus, en daarom erg interessant.)
    -Was Nützt die Liebe in Gedanken (Love in Thoughts is de Engelse titel. Het klinkt anders dan het is. Je kunt altijd eerst de trailer opzoeken. Het gaat meer over de dood en de gedachtegang daarachter, met als rede liefde)
    -Save me (die uit 2007, volgens mij is er nog wel een film die zo heet)

    Meer? Nee, mijn brein is moe... Ik raad de bovenste het meest aan. :]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 20:48 ]


    I can't even think straight.

    The Science of Sleep, of Adam? Adam is heel erg mooi en zielig, weet niet of je die al gezien hebt?


    As travars

    To save a life is echt een hele mooie film. Het gaat over een jongen die besluit het verschil te maken door vrienden te worden met een jongen die alleen is en andere gepeste.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    The boat that rocked of Cherrybomb of Killing Bono.
    Al denk ik niet dat jij zo'n films iets vindt.. (cat)

    Flagitious schreef:
    The boat that rocked of Cherrybomb of Killing Bono.
    Al denk ik niet dat jij zo'n films iets vindt.. (cat)


    Cherrybomb<3 Ik en een vriendin van mij hebben werkelijk 2 jaar naar die film gezocht maar hij was nergens te vinden!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow