• Ik liep de school binnen en BAM, gelijk oogcontact met mijn crush en hij bleef me aankijken! Ik ben gewoon te blij nu haha. :$


    The sun will rise and we will try again.

    Oh ik dacht dat de titel sarcastisch was haha. :3
    Maar, leuk voor je? ;D

    Howl schreef:
    Oh ik dacht dat de titel sarcastisch was haha. :3
    Maar, leuk voor je? ;D


    Dacht precies hetzelfde ;d het leven is aan de sarcasten!
    Erg leuk voor je trouwens ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    (...)

    Dacht precies hetzelfde ;d het leven is aan de sarcasten!
    Erg leuk voor je trouwens ^^


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Heb je met hem gezoend? Zijn jullie verloofd? Getrouwd? Nee? Nou, dan is het niet perfect (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    You go girl! _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Discord schreef:
    Heb je met hem gezoend? Zijn jullie verloofd? Getrouwd? Nee? Nou, dan is het niet perfect (cat)

    Ssst, het kan een begin zijn van een relatie! Verpest de sfeer nou niet! (joehoe)

    Discord schreef:
    Heb je met hem gezoend? Zijn jullie verloofd? Getrouwd? Nee? Nou, dan is het niet perfect (cat)

    Ik mis de zin 'hebben jullie sex gehad?' o.o dat had ik echt van je verwacht dat je dat er tussen zette!

    en perfect, ik word gestalkt door een dushi met een nickelson jas die verslaafd is aan haar blackberry, en graag een homo bff wilt. :'D nou dat is geweldig, t'is net m'n hondje.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    R0MANA schreef:
    (...)
    Ik mis de zin 'hebben jullie sex gehad?' o.o dat had ik echt van je verwacht dat je dat er tussen zette!

    en perfect, ik word gestalkt door een dushi met een nickelson jas die verslaafd is aan haar blackberry, en graag een homo bff wilt. :'D nou dat is geweldig, t'is net m'n hondje.


    Dat was ouwe ik. Nieuwe ik zegt dat soort dingen ni-... Fuck it, Draai die dushi om en doe het op zijn hondjes, met een beetje geluk lijkt ze zo op een jongen, dan denkt ze dat je hetero bent en wil ze niks meer van je weten :Y)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 20:46 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Heb je met hem gezoend? Zijn jullie verloofd? Getrouwd? Nee? Nou, dan is het niet perfect (cat)


    En dan noem je mij een zuurpruim?(no_chears)

    Glad at least one of us had a nice day. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Haha leuk voor je!
    Bij mij niet zo'n perfect begin. Ik heb me belachelijk gemaakt tijdens lo, we moesten tuimelen over een of andere balk en ik kon het weer niet.
    En dan bij aardrijkskunde legt de jongen dat voor mij zit een dode bij op mijn boek, ik schrik en schreeuw, en gooi daarbij mijn hele pennenzak en boek op de grond, iedereen lachte me uit.


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Howl schreef:
    (...)
    Ssst, het kan een begin zijn van een relatie! Verpest de sfeer nou niet! (joehoe)


    Daarom probeer ik hara over te halen dat joch te zoenen. Oogcontact is niks. TONGEN IS WHERE ITS AT!

    Natuurlijk moet ie dan haar onderste lippen tongen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Rivendell schreef:
    (...)

    En dan noem je mij een zuurpruim?(no_chears)

    Glad at least one of us had a nice day. :3


    Je bent zo'n zuurpruim dat mijn mond vertrekt bij het zien van je naam D:

    Awww, had a bad day? I can make it 20% cooler in 10 seconds flat :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik dacht dat die zin sarcastisch was. En, woow, jullie hebben oogcontact gehad, is dat nu iets om blij over te zijn? +

    Discord schreef:
    Heb je met hem gezoend? Zijn jullie verloofd? Getrouwd? Nee? Nou, dan is het niet perfect (cat)


    Ex astris, sciencia

    Mijn schooljaar begint met een 3.7 voor wiskunde. Hooray (cat).


    i put the fun in funeral

    Howl schreef:
    Oh ik dacht dat de titel sarcastisch was haha. :3
    Maar, leuk voor je? ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.