• users die waargebeurde verhalen schrijven, gewoon over hun eigen leven? vind je het bijvoorbeeld aandachttrekkerij, of vind je het interessant om te lezen, tell me! :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Eerder interessant (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik weet niet, ik lees het nooit dus heb er geen mening over.


    Not all those who wander are lost.

    De manier van vertellen wekt een bepaald gevoel op. Sommige inderdaad aandachtstrekkerij, maar andere ook waarschuwend, informatief of amuserend.


    Let it come and let it be

    Ligt helemaal aan de manier waarop 't beschreven is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Philyra schreef:
    Eerder interessant (:


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Merida schreef:
    Ligt helemaal aan de manier waarop 't beschreven is.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Nocturn schreef:
    Ik weet niet, ik lees het nooit dus heb er geen mening over.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nocturn schreef:
    Ik weet niet, ik lees het nooit dus heb er geen mening over.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Muah, om heel eerlijk te zijn komt het op mij over het algemeen een beetje over als aandachttrekkerij, maar wie ben ik om zoiets te zeggen? Ik heb pas nog een heel mooi waargebeurd verhaal gelezen dat ging over een autistische jongen. Beetje tegenstrijdig is het wel dus, maar dat verhaal was overigens wel echt uitgegeven en niet iets dat gewoon op internet stond. Tja, niet echt een mening dus.

    Minsa schreef:
    Muah, om heel eerlijk te zijn komt het op mij over het algemeen een beetje over als aandachttrekkerij, maar wie ben ik om zoiets te zeggen? Ik heb pas nog een heel mooi waargebeurd verhaal gelezen dat ging over een autistische jongen. Beetje tegenstrijdig is het wel dus, maar dat verhaal was overigens wel echt uitgegeven en niet iets dat gewoon op internet stond. Tja, niet echt een mening dus.

    Was dat verhaal ook geschreven door de jongen zelf? en ik zie daar geen verschil in.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    R0MANA schreef:
    (...)
    Was dat verhaal ook geschreven door de jongen zelf? en ik zie daar geen verschil in.
    '
    Nou dan is de grootste onzin al geëlimineerd. Gezien boeken onder de sectie 'waargebeurd' bijna altijd ook ècht waargebeurd zijn en de schrijver meer wil dan enkel eventjes opscheppen :Y)


    Let it come and let it be

    soms interesant


    You can't not look cool with a crossbow.

    Combustible schreef:
    (...)'
    Nou dan is de grootste onzin al geëlimineerd. Gezien boeken onder de sectie 'waargebeurd' bijna altijd ook ècht waargebeurd zijn en de schrijver meer wil dan enkel eventjes opscheppen :Y)

    Ah zo, I understand. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Merida schreef:
    Ligt helemaal aan de manier waarop 't beschreven is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Merida schreef:
    Ligt helemaal aan de manier waarop 't beschreven is.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel