• Hallo LiHaZaLoNiD

    Je hebt toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt één week de tijd op het topic te openen en het in het wedstrijdtopic te plaatsen.

    Veel succes
    Amused


    Dus wie wil er meedoen? (Prijs is 5 linkjes op mijn profiel naar wat dan ook en natuurlijk heel veel eer :P)

    Jury (vol)
    LiHaZaLoNi1D
    MisPattinson


    Deelnemers
    Tiame [1] [2] [3] [4]
    Rooba [1] [2] [3] [4]
    Curlzz [1] [2] [3] [4]
    Alucard [1] [2]
    BoogieBoys [1] [2]
    Dovahkiin
    Shiku [1] [2]
    Minsa
    xAnkje [1] [2]
    Wazowski [1] [2]
    GayMarriage
    Shogun [1] [2]
    Plushie [1]
    chocolatwolf [1] [2]
    Ewijn [1]

    Have to know:
    Er zijn 5 rondes.
    Een ronde duurt 2 weken.
    Als je je opdracht niet optijd inlevert stuur ik een bericht en dan kan je met een goede reden uitstel krijgen. Binnen 2 dagen geen reactie dan ligt de deelnemer er uit.
    De wedstrijd start zodra er 15 deelnemers zijn of er 2 weken voorbij zijn.
    story


    Opdracht 1: In de 1e opdracht moet je een portret maken (zelf kiezen wie) maar het moet wel een realistish gezicht zijn. Dus geen manga ofzo. Inlever datuM: 29 jan 00:00


    Opdracht 2: bedenk een logo voor een zelfverzonnen bedrijf/popgroep/noem maar op, dus een voorbeeld het appel teken van apple. Inlever datum: 12 Februari
    Bij deze opdracht word beoordeeld op:
    - creativiteit
    - orgineel
    - netheid
    - en het moet goed bij de naam passen
    Succes!


    Opdracht 3: Maak een collage van een bepaald land
    - moet getekend zijn dus dit keer niet op de computer en niet plakken met plaatjes
    - Het land moet herkenbaar zijn Inlever datum: 8 maart(sorry dat was ik vergeten er bij te zetten :$)


    Opdracht 4: ontwerp een kledingset met accessoires
    - creativiteit
    - orgineel
    - netheid
    Inlever datum: 25 maart


    De finale opdracht: kies een legende en maak daar een tekening bij, het mogen alle legendes zijn die je maar kan bedenken. Dus veel succes.
    Inlever datum: 19 april

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 15:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ah, nog een vraagje voor de eerste opdracht: Moet het een bestaand persoon zijn, of mag het ook een zelfverzonnen character zijn? :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    En nog een vraagje; het is een beetje een goede jury? Ik bedoel daarmee dat ze niet alleen naar het gehele plaatje kijken, maar ook naar de compositie, details, originaliteit, etc.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:15 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    COMMUNISM schreef:
    Ah, nog een vraagje voor de eerste opdracht: Moet het een bestaand persoon zijn, of mag het ook een zelfverzonnen character zijn? :Y)

    Ja mag maar het moet er wel real uitzien als je snapt wat ik bedoel :'P


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Headbang schreef:
    En nog een vraagje; het is een beetje een goede jury? Ik bedoel daarmee dat ze niet alleen naar het gehele plaatje kijken, maar ook naar de compositie, details, originaliteit, etc.

    Ik zal daar ook op letten : D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    LiHaZaLoNi1D schreef:
    (...)
    Ik zal daar ook op letten : D

    Oke, mooi, ik heb namelijk bij een vorige tekenwedstrijd gehad dat daar helemaal niet op gelet werd en de puntentelling nergens op sloeg. Vandaar dat ik het vraag. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    (...)
    Oke, mooi, ik heb namelijk bij een vorige tekenwedstrijd gehad dat daar helemaal niet op gelet werd en de puntentelling nergens op sloeg. Vandaar dat ik het vraag. :3

    Oké ik zal ook om commetaar erbij vragen dat vinden de meeste namelijk fijner (volgens mij zit ik ook in die wedstrijd : $)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Portrettekenen, da's vet. En aangezien mijn andere wedstrijd net afgelopen is, wil ik me graag inschrijven voor deze :].

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Kan je nog inschrijven?

    Zo ja, count me in !

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:47 ]


    Remember when...

    Vraagje;
    Voor opdracht 1 hoeft het toch niet in kleur eh? Ik doe altijd alles met grijs, dus ja.


    Remember when...

    Hoe realistisch moet het zijn? Want ik heb wel iets, ik vind het er redelijk realistisch uitzien, maar je ziet wel dat het een tekening is..
    Realistischer kan ik niet, vandaar.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Moet je het gewoon via pb inleveren, of in dit topic?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    GayMarriage schreef:
    Vraagje;
    Voor opdracht 1 hoeft het toch niet in kleur eh? Ik doe altijd alles met grijs, dus ja.

    mag allebei : D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Headbang schreef:
    Hoe realistisch moet het zijn? Want ik heb wel iets, ik vind het er redelijk realistisch uitzien, maar je ziet wel dat het een tekening is..
    Realistischer kan ik niet, vandaar.

    Als het er gewoon uitziet als een mens/dier is het goed : P


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Carol schreef:
    Moet je het gewoon via pb inleveren, of in dit topic?

    mag allebei wat jij het fijnst vind


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sorry dat ik je overspoel met vragen, haha.
    Wat is de precieze inleverdatum? Of heb ik eroverheen gelezen? ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''