• Hallo LiHaZaLoNiD

    Je hebt toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt één week de tijd op het topic te openen en het in het wedstrijdtopic te plaatsen.

    Veel succes
    Amused


    Dus wie wil er meedoen? (Prijs is 5 linkjes op mijn profiel naar wat dan ook en natuurlijk heel veel eer :P)

    Jury (vol)
    LiHaZaLoNi1D
    MisPattinson


    Deelnemers
    Tiame [1] [2] [3] [4]
    Rooba [1] [2] [3] [4]
    Curlzz [1] [2] [3] [4]
    Alucard [1] [2]
    BoogieBoys [1] [2]
    Dovahkiin
    Shiku [1] [2]
    Minsa
    xAnkje [1] [2]
    Wazowski [1] [2]
    GayMarriage
    Shogun [1] [2]
    Plushie [1]
    chocolatwolf [1] [2]
    Ewijn [1]

    Have to know:
    Er zijn 5 rondes.
    Een ronde duurt 2 weken.
    Als je je opdracht niet optijd inlevert stuur ik een bericht en dan kan je met een goede reden uitstel krijgen. Binnen 2 dagen geen reactie dan ligt de deelnemer er uit.
    De wedstrijd start zodra er 15 deelnemers zijn of er 2 weken voorbij zijn.
    story


    Opdracht 1: In de 1e opdracht moet je een portret maken (zelf kiezen wie) maar het moet wel een realistish gezicht zijn. Dus geen manga ofzo. Inlever datuM: 29 jan 00:00


    Opdracht 2: bedenk een logo voor een zelfverzonnen bedrijf/popgroep/noem maar op, dus een voorbeeld het appel teken van apple. Inlever datum: 12 Februari
    Bij deze opdracht word beoordeeld op:
    - creativiteit
    - orgineel
    - netheid
    - en het moet goed bij de naam passen
    Succes!


    Opdracht 3: Maak een collage van een bepaald land
    - moet getekend zijn dus dit keer niet op de computer en niet plakken met plaatjes
    - Het land moet herkenbaar zijn Inlever datum: 8 maart(sorry dat was ik vergeten er bij te zetten :$)


    Opdracht 4: ontwerp een kledingset met accessoires
    - creativiteit
    - orgineel
    - netheid
    Inlever datum: 25 maart


    De finale opdracht: kies een legende en maak daar een tekening bij, het mogen alle legendes zijn die je maar kan bedenken. Dus veel succes.
    Inlever datum: 19 april

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 15:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik moet echt uitstel hebben, want ik had echt helemaal geen tijd! Is het nog mogelijk om op vrijdag in te leveren?


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Ik geef de cijfers pas als iedereen heeft ingeleverd ok? (:
    Persoonlijk vind ik dat makkelijker.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    srry voor dubbelpost

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:32 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    o ik zie nu pas dat de inlever datum voorbij is
    moet ik nog maken of ben ik gedisc??


    You can't not look cool with a crossbow.



    ..:'D

    Nja het is een bloemenwinkel dus. Lol.

    Oh en het is een beetje donker nu, dus je ziet de kleuren niet zoals ze echt zijn ;p.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:19 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Uhm, ik schrijf mezelf uit.. Ik heb te weinig tijd en teken vaak alleen als ik zin heb (een negatief trekje van mij ;D)

    Voor de andere deelnemers: veel succes!

    xx, Plushie

    Kay, dit is geen meesterwerk van me, maar ik was eergister m'n lader voor m'n laptop verloren (enige laptop waarop ik photoshop heb, waarmee ik m'n logo teken) en liep daardoor vertraging op. Afijn, here it is...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben het zusje van LoonyLuna, die nu Blaize is. Ik dien voor haar in:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 22:06 ]


    Weird is Wonderful.

    Iedereen die het nog niet ingeleverd heeft krijgt uitstel tot zaterdag ik heb namelijk ook vanaf maandag geen internet gehad dus ik kon niet reageren, maar ik zal zo snel al het commetaar geven


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dan zal ik waarschijnlijk de cijfers zondag doen, want zoals ik al eerder zei. Ik vind dat persoonlijk gemakkelijker.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 22:16 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Dan zal ik waarschijnlijk de cijfers zondag doen, want zoals ik al eerder zei. Ik vind dat persoonlijk gemakkelijker.

    Dat is goed


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Question: Mogen er dubbele landen zijn of mag je er gewoon eentje naar vrije keus nemen?
    Enne.. een collage bestaat meestal uit geplakte plaatjes, al dan niet digitaal gemaakt dusse ik snap niet helemaal wat de bedoeling is :o.
    Kan ook door het tijdstip komen, ik ben niet helemaal wakker...


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Question: Mogen er dubbele landen zijn of mag je er gewoon eentje naar vrije keus nemen?
    Enne.. een collage bestaat meestal uit geplakte plaatjes, al dan niet digitaal gemaakt dusse ik snap niet helemaal wat de bedoeling is :o.
    Kan ook door het tijdstip komen, ik ben niet helemaal wakker...

    Ik denk dat je gewoon allemaal verschillende dingen van een bepaald land moet tekenen, en die dan leuk neerzetten op papier. Bijvoorbeeld voor Nederland een molen of kaas ofzo.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik neem Frankrijk, teehee. Ik zie dat mijn zusje mijn tekening heeft ingeleverd (:.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Moet je trouwens van te voren zeggen welk land je wilt? Want dan neem ik Japan.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"