• Jup, ik dacht laatst nog zo van: 'Mijn klas valt eigenlijk wel mee.' Maarja, dat was halverwegen de vakantie. Ik kom terug, wordt verwelkomd door een verschrikkelijk spelletje volleybal waarbij ik in het team zit met het meisje wat ik vandaag of morgen echt nog eens een rotschop geef.
    'Ja, nu wordt het helemaal niets meer Sevda.
    Aargh! Die had je moeten vangen.
    Ja laten gaan dat ding! Nu is het een punt voor hun!'
    'Ik snap niets van volleybal en ik vind het niet leuk, sorry dat ik er neit zo goed in ben.'
    'Ja, gewoon die bal slaan als het kan en kan het niet afblijven en niet 2 keer slaan.'
    'Ja, nu snap ik het helemaa, dankjewel :W'
    Echt &*$^*&^^$^*% KIND!
    Even later:
    'Heb je - je haar geverfd?'
    'Ja...'
    ''k Zie 't.'

    Even over op een ander onderwerp. Gisteren zei ik dat de sfeer hier heerlijk was, nou dat had ik beter niet kunnen zeggen. Sarcastisch kuthuishouden hierzo. Echt, meh.

    Ik voel me gewoon klote, en ik kan hier ook nog mijn laatste kleine kuttegenslagje neerpleuren maar dan moet ik een heel verhaal uitleggen dus daar heb ik geen zin in. Nou hoe was jullie maandag?


    Let it come and let it be

    Huh? Je hebt het eerst over school en dan thuis? blond
    Mijn dag ging wel, werd gebeld dat ik vrij was. Dus al sinds 9 uur op, dat is wel jammer maar ach.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:02 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijnes was saai ;D

    & badminton ging wat slecht..
    Of ik sloeg te hard.. of de verkeerde kant op..
    Gelukkig moest ik samen met iemand die de lol er wel van in zag xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Combustible schreef:
    (...)
    'Mijn dag was behoorlijk klote'
    Of
    'Ja, ik had ook behoorlijk wat tegenslag, alleen dan niet zo alledaags, vrees ik.'

    Ofzeuw :W


    Kan ook,maar ik had eigenlijk het eerste geschreven wat in me opkwam. :3


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dat klinkt inderdaad kut. Gelukkig viel mijn maandag wel mee [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Aw, Sev. Ik heb nog een oud bed staan op mijn kamer en ons huis is groot genoeg. :Y)

    Mijn maandag was saai. Om twaalf uur naar school, om drie uur weer thuis. Gamen, gamen, gamen, column geschreven. Nouja, heb tenminste wel weer wat tijd met vriendlief doorgebracht. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Voiceless schreef:
    Huh? Je hebt het eerst over school en dan thuis? blond
    Mijn dag ging wel, werd gebeld dat ik vrij was. Dus al sinds 9 uur op, dat is wel jammer maar ach.

    Ja, daarnet tijdens het eten sloeg ik ook weer terug in de dagelijkse sleur. Gewoonlijk gaat alles er allemaal heel vijandig aan toe hier, en gisteren was he gewoon gezellig en ik was er ook echt van voertuigd dat het zo zou blijven. En toen boem, welkom terug :'D


    Let it come and let it be

    Pff. Same boring stuff like always. Ja, ja... meer heb ik niet te zeggen. Mijn kop staat op barsten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    COMMUNISM schreef:
    Aw, Sev. Ik heb nog een oud bed staan op mijn kamer en ons huis is groot genoeg. :Y)

    Mijn maandag was saai. Om twaalf uur naar school, om drie uur weer thuis. Gamen, gamen, gamen, column geschreven. Nouja, heb tenminste wel weer wat tijd met vriendlief doorgebracht. :Y)

    -Heeft even stiekem de column gelezen-
    Lol, die sluit percies aan op mijn huidige mood :'D

    Ik zou daar dolgraag komen wonen, maar dan wel als ik morgen terug kom van school (cat)


    Let it come and let it be

    Awww, da's kut D:

    Mijn maandag was nog best wel leuk voor een maandag-na-de-vakantie. Leuk om weer allemaal mensen terug te zien die ik twee weken had moeten missen (nja, het overgrote deel heb ik niet echt gemist, maar een aantal toch wel). In vakanties krijg ik altijd zo'n "gvd kutschool ik wíl niet terug"-gevoel, maar dan valt het uiteindelijk toch wel weer mee. En ik bleek dus een 8,2 op mijn maatschappijleer-herkansing te hebben waarvan ik dacht dat 'ie nog slechter ging dan het eerste pw (5,4). & met gym zat ik vandag echt in een flutteam met alleen maar meisjes die begonnen te gillen zodra de bal hun richting uit kwam, ge-ni-aal. (:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:17 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Oooh, dat herken ik! Dat heb ik ook altijd met volleybal. Ik zit ook in zo´n mega sportieve klas, dus dan sta ik daar als idioot tussen en mis ik alles. 'Jezus, kun je hem niet eens vangen?' 'Misschien moet je hem OVER het net heen slaan' 'Misschien moeten we gewoon geen ballen meer naar Susan spelen'. Ik vind het echt verschrikkelijk, dat heb ik dus altijd. Ik snap hoe je je voelt, maar bedenk je dat jij beter bent in andere dingen! Ik heb gelukkig deze week eens geen gym, dus ik ben wel even tevreden, haha.

    Mijn dag was wel oké! Was ziek, dus ik hoefde niet naar school. Yay! :'D

    Gewoon slaan.
    Mijn maandag was gewoon zoals altijd; alleen ik zag mijn vrienden weer, dat was leuk. (:


    | Reality is for people that lack imagination |