• Gisteren heb ik nogal een heftige ruzie gehad met mijn moeder. (Nu ga ik de ruzie hier niet vertellen, omdat het toch wel te persoonlijk is. Maar als je het echt wilt weten PB ik je wel.) Daarbij heeft ze dingen gezegd die me echt hebben geraakt. Ik ben echt gekwetst. Nu hebben we het rond één uur 's nachts weer bijgelegd, maar de zinnen die ze zei blijven maar rondspoken in m'n gedachtes en ik moet steeds weer huilen. Beelden van gisteren komen ook maar terug.

    Iemand tips om het te vergeten?

    Ik heb gister ook een hele heftige ruzie gehad, tot mijn moeder en ik beiden moesten huilen. Vandaag ben ik naar psycholoog geweest en ik moet misschien aan de medicijnen om me beter te voelen ;x

    Ontopic:
    Ik zou proberen er niet teveel aan te denken, af te spreken met vriendinnen en het eerlijk aan je moeder vertellen. Misschien lucht dat op. Hoe dan ook; sterkte ermee meid (:


    26 - 02 - '16

    Het er verder over hebben met je moeder, zodat je het echt kunt verwerken.


    I am an idiot, I move.

    Leuke dingen doen zodat je er niet aan denkt. En ik weet dat dit het standart atvies is, en dat je er aan blijft denken, misschien nog een keer over praten, omdat te weten waarom ze dat zei. Als je het er moeilijk mee hebt mag je me best pb'en


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Soms zegt mijn moeder dingen die ik niet leuk vind (woordjes like that) Ik zeg het dan gelijk en meestal maken we het dan goed. Gewoon met haar over praten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou er nog eens met je moeder over praten. Vertel dat je er nog mee zit, aangezien jullie 't bijgelegd hebben zal ze 't heus snappen en wie weet meende ze 't niet helemaal en dan kan ze je dat ten minste vertellen. Kijk eerst maar wat er uit nog een gesprek met haar komt en als je je daarna nog rot voelt zou ik gewoon proberen je gedachten te verzetten en wat leuke dingen met bijvoorbeeld vrienden voor afleiding te zoeken. Sterkte! <3


    “Love is a contradiction.”

    Denk eraan dat ze haar excuses heeft aangeboden (toch?), en dat ze waarschijnlijk spijt heeft van haar woorden. (bloos)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 17:21 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Zeg tegen je moeder dat wat ze zei, je echt gekwetst heeft. Als je er nog beter met je moeder over praat, kun je het wel beter verwerken, denk ik!

    Één tip ; Niet proberen het te vergeten.
    Het lijkt misschien nu wel de beste optie, maar als je er nu niks mee doet kan dat later altijd weer terug komen. Probeer er met je moeder over te praten, vertel waar je mee zit. Vertel ook dat je er aan wilt werken (bijvoorbeeld de omgang tussen jullie twee), en als je dat niet durft. Dan kun je ook een brief schrijven, misschien klinkt dat raar maar dan kun je je gevoelens op schrijven. En dat gaat een stuk makkelijker !
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt, want ik weet er ook niet zoveel van af (van de situatie).

    En áls je er nog met iemand over wilt praten, je kunt me altijd een pb sturen. Misschien dat ik je dan beter kan helpen (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik heb vrijdag ook 'ruzie' met mn vriend gehad, echt ruzie kan ik het niet noemen maar het beste is om er over te praten.
    Ik snap mn vriend ook wel, waarom hij nukkig tegen me deed omdat hij straks voor twee maand weer op zee gaat, maar dat is geen reden om dat op mij af te reageren als ik moe ben en wil slapen. Door erover te praten lucht het voor jezelf op, maar begrijp je elkaar ook beter.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Praat idd gewoon met je moeder, dat helpt waarschijnlijk het beste


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Jullie hebben het bijgelegd dus ze heeft inderdaag waarschijnlijk spijt van haar woorden. Je kan ook met je moeder gaan praten als het echt niet beter wordt. Probeer het gewoon te vergeten ze is je moeder en ze houdt van je.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Houd jezelf voor dat mensen in een ruzie altijd dingen zeggen die ze niet hadden mogen zeggen, en dat het dus niet per se zo bedoeld was?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the