• Het heeft even geduurd, maar ik heb toch besloten deze story te herschrijven :3. Ik ben gewoon te gehecht aan de personages en heb te veel inspiratie om niet verder te gaan. Misschien kent iemand 'm nog, misschien zie je 'm voor het eerst. Ik hoop in ieder geval dat hij bevalt ^ ^

    "... You think it's over, but it has just begun."


    "Het is een trein. Je leven heb je zelf in handen, maar de dood is een trein. Op het station staan geen borden, je weet niet waar je heen gaat. Je stapt gewoon in en gaat zitten. Je kan uit het raam kijken, maar daar word je al niet veel wijzer van. De rit is lang genoeg om je te laten twijfelen over jezelf en over wat je eindstation is. En je kan het niet stoppen, de trein. Maar je kan er wel uit springen."

    Eerst leef je. Dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Herschreven januari 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar geen
    betrekking tot een van hen






    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 21:26 ]


    i put the fun in funeral

    003 Midnight Meeting (bloos)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 15:50 ]


    i put the fun in funeral

    004 Don't play with fire


    i put the fun in funeral

    Het duurde even, maar we gaan weer verder :'D
    006 In minor


    i put the fun in funeral

    Heeeeee, ik herken dit verhaal nog van toen ik nog geen acount had op Q en gewoon random wat verhalen las, waaronder deze. Echt een geweldig verhaal, vond het wel jammer dat je opeens stopte ofzo, haha, ik neem een abo! *O*


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Bretagne schreef:
    Heeeeee, ik herken dit verhaal nog van toen ik nog geen acount had op Q en gewoon random wat verhalen las, waaronder deze. Echt een geweldig verhaal, vond het wel jammer dat je opeens stopte ofzo, haha, ik neem een abo! *O*


    Wat een toeval! 8D
    Leuk dat je het weer gaat volgen C:


    i put the fun in funeral

    007 The suspicion


    i put the fun in funeral

    010 Just came to see how you're doing


    i put the fun in funeral

    011 Gone again


    i put the fun in funeral