• Mijn coach, ik zweer, hij heeft meerdere persoonlijkheden. De ene keer is hij heel aardig tegen mij en de andere schreeuwt hij alleen maar tegen me.
    Vandaag hoorde ik van mijn andere coach dat hij opeens geen meisjes meer wilt coachen. Waarom, het is me een groot raadsel.
    Maar nu heb ik zeg maar een best groot probleem aangezien hij ook mijn trainer is en altijd mee gaat naar de grote wedstrijden.
    Dus nu weet ik niet wat ik moet doen...

    en nee, ik ga niet met hem praten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ga dan met je moeder praten? Misschien kan zij dan eens met hem in gesprek gaan. De enige andere optie die ik zie is dat je een nieuwe coach zoekt. Dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar je coach hoort juist iemand te zijn waar je op kunt vertrouwen, die je probeert te helpen. Dat lijkt deze persoon niet echt te zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is een coach. Die hoort nu eenmaal niet altijd aardig te zijn, als je wat wilt bereiken.
    En nouja, als je niet met hem wil praten, dan doe je dat niet, maar dat lost ook niks op.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    Het is een coach. Die hoort nu eenmaal niet altijd aardig te zijn, als je wat wilt bereiken.
    En nouja, als je niet met hem wil praten, dan doe je dat niet, maar dat lost ook niks op.


    Maar er is een verschil tussen je opbouwende kritiek geven en je de grond in stampen en je overal de schuld van geven.
    Ik weet ook wel dat je coach niet altijd aardig kan zijn. Maar er zijn grenzen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    Ga dan met je moeder praten? Misschien kan zij dan eens met hem in gesprek gaan. De enige andere optie die ik zie is dat je een nieuwe coach zoekt. Dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar je coach hoort juist iemand te zijn waar je op kunt vertrouwen, die je probeert te helpen. Dat lijkt deze persoon niet echt te zijn.


    Ik heb met mijn moeder gepraat. Die zei dat ze ging afwachten en als hij mij over een maand nog steeds niet wilt coachen dan gaat ze eens na vragen.
    Maar aankomende zondag heb ik dus een groot toernooi. (internationaal) En nu ga ik maar vragen aan mijn trainer van Maandag of hij me wilt coachen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Welke sport doe je eigenlijk? Dat hangt er ook van af.
    Doe je een ploegsport? Dan kan je met heel de ploeg met hem gaan praten.
    Doe je alleen sport? Is hij je privé-coach? Als hij je dan niet wilt coachen dan krijgt hij dus eigenlijk ook geen geld meer... zijn probleem dan. En dan kan jij een andere fijnere zoeken.
    Zit je in een club? je kan met de voorzitter praten.

    Hopelijk kan ik je hiermee helpen .


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Paramouse schreef:
    Welke sport doe je eigenlijk? Dat hangt er ook van af.
    Doe je een ploegsport? Dan kan je met heel de ploeg met hem gaan praten.
    Doe je alleen sport? Is hij je privé-coach? Als hij je dan niet wilt coachen dan krijgt hij dus eigenlijk ook geen geld meer... zijn probleem dan. En dan kan jij een andere fijnere zoeken.
    Zit je in een club? je kan met de voorzitter praten.

    Hopelijk kan ik je hiermee helpen .


    Ik doe judo. Het is niet echt een privé coach. De coach van hele club zeg maar. De jongens van mijn vereniging coach hij wel. En hij doet het niet voor geld.


    "Ignite, my love. Ignite."