• Heey, Laatst ben ik met mijn oma en moeder naar Daddy Cool geweest. dit was erg leuk. Ik ben in april jarig en wil musical kaartjes vragen. Ik weet alleen niet of er leuke musicals zijn. Het liefste met dans en zang erin of een verhaal. Weten jullie een leuke musical of site's hiervoor.

    Dankjewel alvast.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ik vond die blikken man enzo heel vaag... Hehe.


    ooh jaa, die blikkenman.
    Hij was betoverd door die zus van Elphaba en toen heeft Elphaba hem kunnen redden om van hem een blikken man te maken, ofzo.


    "Het Ajax-gevoel? Dat is dat je voelt dat je nummer één bent, ook al is dat niet altijd zo." - Gregory van der Wiel

    Je kan kijken op de site van de stadsschouwburg! ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik heb Mary Poppins gekeken op Broadway :3

    mss eens op een paar sites zoeken?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wicked, Zorro (O gosh die moet je echt zien)(H)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben al twee keer naar Wicked geweest en heb nu mijn Wicked vest aan dus ik raad Wicked aan, ook al zuigt Jim echt keihard. Hij verpest die hele musical met z'n slechte zang en spel -.-'


    Life is hard and then we die

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ik vond die blikken man enzo heel vaag... Hehe.
    Nessarose kwam erachter dat Moq al die tijd van Glinda had gehouden, dus wilde ze hem met het boek van Elphaba betoveren zodat hij van haar zou houden, maar dat mislukte, hij had heel veel pijn aan zijn hart. Omdat je spreuken niet kon terugdraaien heeft Elphaba toen een andere spreuk uitgesproken waardoor hij geen hart meer nodig had... ofwel, hij werd een blikkenman


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nessarose kwam erachter dat Moq al die tijd van Glinda had gehouden, dus wilde ze hem met het boek van Elphaba betoveren zodat hij van haar zou houden, maar dat mislukte, hij had heel veel pijn aan zijn hart. Omdat je spreuken niet kon terugdraaien heeft Elphaba toen een andere spreuk uitgesproken waardoor hij geen hart meer nodig had... ofwel, hij werd een blikkenman

    Thanks ^^
    Kies nooit rang 2 achteraan in de zaal, jezus, het geluid stond daar zó hard. De stem van Jim sloeg trouwens drie keer over, lol. En het begin vond ik ontzettend langdradig O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Thanks ^^
    Kies nooit rang 2 achteraan in de zaal, jezus, het geluid stond daar zó hard. De stem van Jim sloeg trouwens drie keer over, lol. En het begin vond ik ontzettend langdradig O_o
    Jim is gewoon slecht XD Ik had rang 4, in een van de buitenste ringen, je kon het amper zien ;\


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jim is gewoon slecht XD Ik had rang 4, in een van de buitenste ringen, je kon het amper zien ;\

    Auw )= Ik zat helemaal achteraan, maar ook zegmaar "boven" iedereen voor me, dus ik zag het wel goed :] En ik had wel wat meer verwacht van Chantal Janzen, wat een kutstem heeft zij zeg.

    Oh, yeah, ik heb net de hele opname van de première gevonden op YouTube ^^

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 17:57 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...