• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:06 ]

    Heb pillen tegen paniekaanvallen als er teveel drukte is. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Word de wereld dan zwart wit en staat iedereen stil maar vallen ze om als je ze aanraakt? Ben je heel paniekerig op zoek naar je overleden zoontje Jason, die ergens met een rode ballon rondloopt?


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Word de wereld dan zwart wit en staat iedereen stil maar vallen ze om als je ze aanraakt? Ben je heel paniekerig op zoek naar je overleden zoontje Jason, die ergens met een rode ballon rondloopt?

    Is dat van een spel of zo? (cat)

    Oeh, dat heb ik ook, maar ik voel me gewoon niet fijn op plaatsen waar super veel mensen bij je lopen.

    Ik vermijd daarom ook grote feesten waar veel mensen komen:Y)


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Between schreef:
    Oeh, dat heb ik ook, maar ik voel me gewoon niet fijn op plaatsen waar super veel mensen bij je lopen.

    Ik vermijd daarom ook grote feesten waar veel mensen komen:Y)

    Mja ik denk dat vermijden ook wel de beste optie is.

    claustrofobisch. Heb ik soms ook, moet je gewoon vermijden. Het is echt irritant.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Blergh, waarom denk je dat je mij niet ziet bij het uitgaan ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat is meer een claustrofobisch trekje van mij, ik hou gewoon niet van grote massa's mensen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik vind dat juist fijn, grote massa's mensen. Zolang ze niet in de weg lopen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik hou ook niet van drukte, maar dat komt omdat ik een rustig persoon ben :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Midna schreef:
    Blergh, waarom denk je dat je mij niet ziet bij het uitgaan ;d


    26 - 02 - '16

    Ik ben lichtelijk claustrofobisch. Sluit me niet op ergens waar ik geen grip op heb en ik freak uit D:


    SLOAN.

    Op de markt loop ik wel graag, daar is het nog niet zo druk, maar als het echt drukker wordt, als op een festival of fuiven, heb ik het niet graag - dan lopen ze allemaal in mijn weg.
    Nee, het is niet zo erg als van jou, ik ben er niet voor te zeggen bang van, maar ik vermijd ze liever.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Howl schreef:
    (...)
    Is dat van een spel of zo? (cat)



    Heavy Rain :Y)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 16:15 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDay schreef:
    Ik hou ook niet van drukte, maar dat komt omdat ik een rustig persoon ben :3


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel