oke eigenlijk wel eens harder maar ik lach me echt helemaal kapot om dit, HAAL ME VAN DE VLOER. “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
[ topic verplaatst door een moderator ]
- Home
- Forum
- Multimedia
- Ik heb nog nooit zo hard gelachen
Ik heb nog nooit zo hard gelachen - Multimedia
-
6 jan 2012 - 0:116 jan 2012 - 0:13
Die kende ik al ;P Maar echt kapot om gelachen? nee (:
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
6 jan 2012 - 0:14Eerste reactie: Okay...
EN TOEN KWAM BARJO IN BEELD EN WAS HET FILMPJE OFFICIEEL AWESOME.Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
6 jan 2012 - 0:156 jan 2012 - 0:16Maanling schreef:
Eerste reactie: Okay...
EN TOEN KWAM BARJO IN BEELD EN WAS HET FILMPJE OFFICIEEL AWESOME.
Haha BANJOOO! :'D 3:07 is echt awesome hahha.“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
6 jan 2012 - 0:17zo een pokemon versie vind ik grappiger
You can't not look cool with a crossbow.
6 jan 2012 - 0:19hahaha!!!
If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.
6 jan 2012 - 0:19HAHAHA geweldig!
sorry deze moest gewoon nog even, nu stop ik met mijn vent te plaatsen.
Verder is zelda geweldig trouwens, om dit bericht nog maar even wat nuttigs mee te geven!6 jan 2012 - 0:21Ik snap het niet maar ik ken zelda ook niet
Life is hard and then we die
6 jan 2012 - 0:22Bardo is gewoon de held van youtube
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
6 jan 2012 - 0:22Ik vind het niet grappig?
-Ik ken Zelda ook helemaal niet, maar oke.-If you don't understand my silence, you will never understand my words.
6 jan 2012 - 0:24Larten schreef:
(...)
Haha BANJOOO! :'D 3:07 is echt awesome hahha.
Ook dat op de bosjes slaan... ik ken niet erg veel Zelda-games (alleen Skyward Sword) en áls ik een keertje op het spel van mijn broertje speel is dat eigenlijk het enige wat ik doe: random alle dingen om me heen vermoorden.Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
6 jan 2012 - 0:26Maanling schreef:
Eerste reactie: Okay...
EN TOEN KWAM BARJO IN BEELD EN WAS HET FILMPJE OFFICIEEL AWESOME.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
6 jan 2012 - 0:27Serieus wie kent zelda nou niet, als je zelda niet kent dan ben je niet van deze planeet!
@Maanling, naah ik ben jaloers op je broertje, ik wil dat spel ook. :c en inderdaad, als er van die spellen op de ds of wii in de winkel zijn en je mag het proberen ga ik ook gelijk op bosjes slaan. 8D“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
6 jan 2012 - 0:46R0MANA schreef:
Serieus wie kent zelda nou niet, als je zelda niet kent dan ben je niet van deze planeet!
@Maanling, naah ik ben jaloers op je broertje, ik wil dat spel ook. :c en inderdaad, als er van die spellen op de ds of wii in de winkel zijn en je mag het proberen ga ik ook gelijk op bosjes slaan. 8D
Ik ken Zelda -wijst naar username- Blergh, ik wil skyward sword..Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you