• oke eigenlijk wel eens harder maar ik lach me echt helemaal kapot om dit, HAAL ME VAN DE VLOER. XD



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Die kende ik al ;P Maar echt kapot om gelachen? nee (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eerste reactie: Okay...
    EN TOEN KWAM BARJO IN BEELD EN WAS HET FILMPJE OFFICIEEL AWESOME.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ken hem en vind hem geniaal ;'D


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Maanling schreef:
    Eerste reactie: Okay...
    EN TOEN KWAM BARJO IN BEELD EN WAS HET FILMPJE OFFICIEEL AWESOME.

    Haha BANJOOO! :'D 3:07 is echt awesome XD hahha.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    zo een pokemon versie vind ik grappiger


    You can't not look cool with a crossbow.

    xD hahaha!!!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    HAHAHA geweldig!


    sorry deze moest gewoon nog even, nu stop ik met mijn vent te plaatsen.

    Verder is zelda geweldig trouwens, om dit bericht nog maar even wat nuttigs mee te geven! _O_

    Ik snap het niet maar ik ken zelda ook niet :P


    Life is hard and then we die

    Bardo is gewoon de held van youtube ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het niet grappig?
    -Ik ken Zelda ook helemaal niet, maar oke.-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Larten schreef:
    (...)
    Haha BANJOOO! :'D 3:07 is echt awesome XD hahha.

    Ook dat op de bosjes slaan... ik ken niet erg veel Zelda-games (alleen Skyward Sword) en áls ik een keertje op het spel van mijn broertje speel is dat eigenlijk het enige wat ik doe: random alle dingen om me heen vermoorden. XD


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maanling schreef:
    Eerste reactie: Okay...
    EN TOEN KWAM BARJO IN BEELD EN WAS HET FILMPJE OFFICIEEL AWESOME.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Serieus wie kent zelda nou niet, als je zelda niet kent dan ben je niet van deze planeet! D:

    @Maanling, naah ik ben jaloers op je broertje, ik wil dat spel ook. :c en inderdaad, als er van die spellen op de ds of wii in de winkel zijn en je mag het proberen ga ik ook gelijk op bosjes slaan. 8D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    R0MANA schreef:
    Serieus wie kent zelda nou niet, als je zelda niet kent dan ben je niet van deze planeet! D:

    @Maanling, naah ik ben jaloers op je broertje, ik wil dat spel ook. :c en inderdaad, als er van die spellen op de ds of wii in de winkel zijn en je mag het proberen ga ik ook gelijk op bosjes slaan. 8D


    Ik ken Zelda ;D -wijst naar username- Blergh, ik wil skyward sword..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you