• Mijn oma is vandaag 80 geworden*O*
    Dus een nicht van mij en ik hadden het idee om een taart voor haar te bakken.
    Wij boodschappen doen enzo, heel enthousiast gingen we aan het werk.
    Maar de taart is echt finaal mislukt
    1. Ons deeg was kruimelig en onsamenhangend terwijl het soepel en samenhangend moest zijn
    2. We sloegen perongeluk een stap over
    3. Hij is zo plat als een pannenkoek
    Nu moet ie nog even in de koelkast en ik hoop dat de koelkast wonderen gaat verrichten voor ons
    Het ziet er wel lekker uit, maar niet als een taart
    Arme Oma


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    xDxD oké ik ga plat. Maar ik weet zeker dat ze al mislukt het dat ze blij is met het idee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahahaha. Dan koop je er gewoon een taart uit de winkel. :3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ahw, haha hopelijk valt hij nog te redden en anders was het iig een lief gebaar!

    En natuurlijk gefeliciteerd met je Oma!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Stop even bij de bakker voor een extra gebakje


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aangezien het je oma is gaat ze het toch leuk vinden (:
    Maar ik zou voor de zekerheid inderdaad nog even een taart halen.


    I am an idiot, I move.

    Silvester schreef:
    Aangezien het je oma is gaat ze het toch leuk vinden (:
    Maar ik zou voor de zekerheid inderdaad nog even een taart halen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Je oma gaat sowieso de taart geweldig vinden, hoe mislukt hij er ook uit ziet ;d en dat alleen omdat jullie hem hebben gemaakt! Maar ja.. misschien is een taart bij de bakker halen niet zo'n slecht idee...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hahaha aww :) Naja sowieso lief dat jullie dat doen voor je oma :D Ik weet zeker dat je oma het heel leuk en lief gaat vinden en anders koop je nog even snel een andere taart of bak een cake ofzo ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha lol. Yeah, ik weet hoe dat voelt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    een mislukte taart?! tsja... niet alles gaat altijd even goed. misschien voortaan een taart uit de winkel ofzo. ik mag hopen dat hij erg lekkerder smaakt dan hij er uit ziet.xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.