Ik zoek iemand die met mij samen een Justin Bieber en/of One Direction verhaal wilt schrijven. Ik heb al een aantal ideeën voor een story, maar wil het niet alleen schrijven !
Naam:
Leeftijd:
Hoe vaak ben jij online:
Hoeveel story's heb je al geschreven:
Over wie zou je graag willen schrijven : (1D/Justin Bieber)
Schrijfstijl:
-
Voorbeeld schrijfstyle :
Samen liep ik met Camille en Maddison naar het huis van Camille. Het was de eerste dag dat ze bij ons op school was, en gelijk had ze de volle laag gekregen van Destiny, de grootste slet van de school over haar kleding style en hoeveelheid make-up, dus hadden ik en Maddison besloten met haar mee te gaan naar haar huis en een meidendag te houden. Zayn Im home. Verbaasd keken ik en Maddison elkaar aan. Ik wist niet dat ze een broer had ? Maddison en ik liepen achter Camille aan de woonkamer binnen, waar we onze tassen neergooiden. Camille wie is Zayn ? Vroeg Maddison verbaasd. Camille keek Maddison aan met een blik die ik niet zo snel kon plaatsen. Het is mijn broer. Maddison kwam weer naast me lopen. Zag je hoe ze keek, toen ik het vroeg. Zei ze bij onhoorbaar, zodat alleen ik het kon horen. Het leek wel alsof ze ons ergens voor wilde waarschuwen. Nonchalant haalde ik mijn schouders op. Willen jullie wat drinken ? Cola graag. Maddison knikte instemmend en ging naast me zitten op een andere barkruk. Ik wil nu echt weten wat er zo erg aan haar broer is Ellie. Geïrriteerd rolde ik met mijn ogen. Het is heus geen crimineel Maddie. Wie is vast geen crimineel ? Camille kwam tegenover mij Maddison en mij zitten en schoof de twee glazen cola naar ons toe. Oh, er is een nieuwe jongen in de buurt komen wonen, en hij is een beetje eng. Camille grinnikte zacht, waarna ze haar Blackberry uit haar broekzak haalde en haar ogen over de display liet glijden. Mijn broer komt straks thuis met een goede vriend, dus we zijn helaas niet alleen. Een brede grijns sierde het gezicht van Maddison, waarna ze me aankeek en als een idioot met haar wenkbrauwen wiebelde. Dont even think about it Adams. Triomfantelijk haalde ze haar schouders op en dronk het laatste beetje cola uit haar glas. Op dat moment hoorden we hoe de voordeur met een klap weer terug in het slot viel en twee jongens lachend de woonkamer inliepen. Camille ?! - Keuken !? Maddison keek op van haar afgekloven nagels en gaf me een stoot tegen mijn schouder. kijk. Siste ze en wenkte onopvallend naar de twee jongens, die achter Camille aan de keuken in liepen.
-
Als je het leuk lijkt om met me te schrijven, laat maar een berichtje achter (: Ik zal zodra ik weet met wie ik wil schrijven, die gene een PBtje sturen met de ideeën zodat we kunnen kiezen. En ofcourse kan jij dan ook ideeën voorstellen, als je de mijne niks vindt.
" No!" Jimmy protested.