• Icons by Mayci
    Ik maak dus al een lange tijd icons en ik wil nu er ook een paar voor andere maken. Nu vroeg ik me af of iemand is die er ook eentje wil ( Ik maak ze redelijk snel en vindt her erg leuk.

    Ik maak ze zoals die op mijn tumblr of gewoon met een weheartit plaatje. wat vinden jullie er eigenlijk van en welke vinden jullie het mooiste die ik heb gemaakt?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 21:00 ]

    Jammer dat de kwaliteit van de foto's niet overal even goed zijn & ze zijn nog al groot :$ Misschien zou je ook wat effecten kunnen toevoegen ;]

    Ik vind die van Jodelle Ferland (?) en dan met die boom en graan [of wat het dan ook is] het leukste ^^

    wil ;D


    ~ KONNICHIWA.

    WINDSONG schreef:
    Jammer dat de kwaliteit van de foto's niet overal even goed zijn & ze zijn nog al groot :$ Misschien zou je ook wat effecten kunnen toevoegen ;]

    Ik vind die van Jodelle Ferland (?) en dan met die boom en graan [of wat het dan ook is] het leukste ^^

    wil ;D


    Klopt. Ze zijn niet even groot omdat het zo zit bij het uploaden het zijn lay-outs en die willen niet even groot zijn (: De kwaliteit licht aan de kleuren die ik gebruik.