• Wat zou er aan de Draco (uit de hp boeken en films) toegevoegt kunnen worden of aan hem veranderd kunnen worden? of hoe zie jij draco? gewoon ff un vraagje mischien krijg ik nog ideeen voor mn verhaal

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 0:26 ]


    ''Look deep into nature and you will undertsnad anyth

    Draco is gewoon Draco.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    Draco is gewoon Draco.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Lovingly schreef:
    Draco is gewoon Draco.


    En er is niets dat er aan hem verandert moet worden!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Lovingly schreef:
    Draco is gewoon Draco.


    maar drarry is en blijft geniaal :Y


    fashion is my life,,


    THIS is Draco.


    There's power in the words you whisper.

    Ebenezer schreef:

    THIS is Draco.

    Ahahah geniaal!

    Draco is gewoon sexy -wbw-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ebenezer schreef:

    THIS is Draco.


    die is echt geniaalxD


    ''Look deep into nature and you will undertsnad anyth

    Ebenezer schreef:

    THIS is Draco.


    hahahahahahahhahhahha x'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Gewoon zoals hij is. Arrogant, egoïstisch, gemeen, laf, sexy,...
    I hope I helped. c:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 12:34 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Lovingly schreef:
    Draco is gewoon Draco.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind dat mensen hem op Q zo slecht beschrijven, alsof het een of andere player is die met iedereen te bed gaat en zo arrogant als hel is, omdat hij de Slytherin prins is. Dat vind ik zo raar, want zo is hij volgens mij helemaal niet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik vind dat mensen hem op Q zo slecht beschrijven, alsof het een of andere player is die met iedereen te bed gaat en zo arrogant als hel is, omdat hij de Slytherin prins is. Dat vind ik zo raar, want zo is hij volgens mij helemaal niet. (:

    We'll never know. J.K. Rowling heeft hem nooit echt beschreven dus laten fanfic-schrijvers het aan hun fantasie over.
    Maar arrogant is wel een kenmerk van Slytherin c:


    Cool, neat, swell -Cry

    Paynelinson schreef:
    (...)
    We'll never know. J.K. Rowling heeft hem nooit echt beschreven dus laten fanfic-schrijvers het aan hun fantasie over.
    Maar arrogant is wel een kenmerk van Slytherin c:


    Van mij mag iedereen 'm schrijven zoals ze willen, ik zit er niet mee ofzo. Maar dat is meer zoals ik hem zie.
    Ja en arrogant dat wel, maar niet op zo'n manier. Nou ja, laat maar.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voor mij: Draco doet heel erg zijn best om alle verwachtingen van zijn omgeving waar te maken en wordt erg onderdruk gezet door zijn vader. Maar van binnen is hij niet heel erg zo en zal hij liever zijn dan hij van buiten wil laten merken. (dat vind ik een van de grotere veranderingen in zijn gedrag tussen de eerste delen en de laatste) in de latere boeken en films is beter te zien dat hij dingen moet doen die hij niet wil en daarom een beetje in de war is met zichzelf omdat hij het moet dien maar het niet wil en nog moet uitzoeken of hij nou echt bij Voldemort wil horen of toch een soort van goed wil zijn, die keuze is voor hem gemaakt terwijl hij zelf misschien wat anders zou willen.