• Nou het begon ongeveer twee jaar geleden. Ik droomde dat ik een zwarte schim in mijn kamer zie gaan. Ik ging kijken maar ik zag in mijn raam (die tegen over mijn deur is) hem achter me weg glippen alsof hij achter mijn kast had gezeten. Ik ging kijken in de gang maar er was niemand.
    Die droom herhaalde zich een paar keer.
    Langzamerhand kreeg ik de droom steeds vaker. Ik kwam de badkamer uit en ik ging kijken niemand maar toch zag ik hem altijd weg glippen achter me.
    Sinds de zomervakantie is het een man geworden die recht tegen over me staat. Ik vraag in elke droom steeds weer wat hij in mijn kamer doet. Steeds antwoord hij vaag en wilt hij me bewusteloos slaan. Elke keer met iets anders. (knuppel, stok, koevoet, noem maar op). Maar elke keer weer ik hem af en word ik wakker.
    Langzamerhand word ik echt gek van mijn droom aangezien ik gewoon bang ben dat die man een keer echt in mijn kamer zal zijn.
    Echt serieus, ik ben echt gek aan het worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien is het wel Peter Pan

    Maar mij lijkt dat kut. Misschien zit je iets dwars ofzow en wrs omdat je telkens aan die droom bent en het eng vindt ga je er misschien weer over dromen.


    <3

    Paper schreef:
    Misschien is het wel Peter Pan

    Maar mij lijkt dat kut. Misschien zit je iets dwars ofzow en wrs omdat je telkens aan die droom bent en het eng vindt ga je er misschien weer over dromen.


    Ja maar Peter Pan wilt niemand bewusteloos slaan. Toch?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 21:55 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat lijkt mij echt eng. Vaak heb ik het idee dat er een zwarte kat de badkamer in loopt. We hadden eerst een zwarte kat, maar die liep weg en is waarschijnlijkheid overleden.


    Shoganai i ne~

    Misschien denk je er teveel aan. Vaak zijn de gedachten die het meeste in je hoofd zitten de dingen die in bepaalde vormen in je dromen terechtkomen. Als jij de hele tijd denkt "Oh straks heb ik die enge droom weer", is de kans ook groter dat die droom weer komt. Probeer eens rustig te gaan slapen na een leuk boek te hebben gelezen, zorg dat je lekker ligt, denk alleen aan leuke dingen en wie weet kan je dan wel fijn dromen. Komt je droom dan weer terug, dan zou ik het misschien eens aan je ouders vertellen, misschien zien die iets erin om met iemand erover te praten die je ermee kan helpen. Veel sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    Schatje, heb je geen LSD gehad? Ik snap wat je bedoelt, maar de dingen die ik zie willen me niet vermoorden...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Schatje, heb je geen LSD gehad? Ik snap wat je bedoelt, maar de dingen die ik zie willen me niet vermoorden...


    Oh. Misschien is die berg LSD het probleem. Ah, nu snap ik het. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Oh. Misschien is die berg LSD het probleem. Ah, nu snap ik het. :'D


    Als je wil praten: mijn PB staat open. Ik zie vreemde dingen, maar ik heb nooit echt dat ze me willen vermoorden. Hoogstens dat ik "opgeruimd" moet worden, maar moorden? Neh. Dan moet je wel een hele kwaaie hebben.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Als je wil praten: mijn PB staat open. Ik zie vreemde dingen, maar ik heb nooit echt dat ze me willen vermoorden. Hoogstens dat ik "opgeruimd" moet worden, maar moorden? Neh. Dan moet je wel een hele kwaaie hebben.


    Ik weet dus niet zeker of die man me in mijn dromen wilt vermoorden. Alleen maar dat hij te bijdehand is en dat hij me elke keer wilt slaan op mijn hoofd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Ik weet dus niet zeker of die man me in mijn dromen wilt vermoorden. Alleen maar dat hij te bijdehand is en dat hij me elke keer wilt slaan op mijn hoofd.


    Het klinkt misschien gek - en ergens is het dat ook wel - maar vraag hem waarom? Vraag hem eens wat je verkeerd hebt gedaan?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Het klinkt misschien gek - en ergens is het dat ook wel - maar vraag hem waarom? Vraag hem eens wat je verkeerd hebt gedaan?


    Dat is wel slim. Als het tenminste lukt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Dat is wel slim. Als het tenminste lukt.


    Ik hoop het voor je.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!