Ik heb al lang geen zeik topic geopend , maar dit moest er even oud
Vorig jaar zijn een paar dingetjes gebeurt met 2 vrienden.
1 daarvan ben ik kwijt geraakt. Ik kende haar al sinds groep 3. Dat is al 7 als ik naar de leeftijd kijk. En toen was onze vriendschap gewoon weg. Ze kreeg verkeerde vrienden op haar school en ze was Jaloers dat ze niet "slim" genoeg was voor de Havo. En ze werd echt verwend. Stiekem mis ik haar oude ik.
En dan nog een vriendin J. J had al probleempjes omdat ze verstandelijk gehandicapt is. Ik ben haar half kwijt. Het is nog gewoon J, maar zo erg anders. Ze was uit huis geplaatst en heb haar toen 3 keer gezien. Haar problemen werden minder, maar haar ware ik kwam naar boven. Lief en aardig thuis en woedend in tehuis. Ze is al aan verschillende medicijnen gezet. Ze wilde weg lopen. En ze kon thuis niet ander dan praten over haar probleem en het tehuis. Spontane huil uitbarstingen. Niet rustig te krijgen. overbezorgd. Vroeger was ze gewoon minder overbezorgd. Nu is het gewoon irritant.Toen was ze gewoon een aardig druk, maar ook rustig meisje dat altijd in haar Droomwereld zat. We noemde het haar droomwereld omdat ze nooit luisterde als je wat zei en als je je hand voor haar gezicht deed reageerde ze niet . Ik mis dit echt heel erg.
Wie kennen jullie nog/ Zien jullie nog, maar die niet meer de "oude"zijn en erg missen?
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor