• Geen idee waar dit hoort.


    Cute as hell. :3


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Lovingly schreef:
    My response:



    same response


    Hell is what you make it.

    Ahw. Zo lief.


    To infinity and beyond •

    Het is best wel, helpend op het moment (bloos)


    Let it come and let it be

    Maitresse schreef:
    Het was wel wat leeswerk, maar het is me gelukt.
    En aawh dat is inderdaad wel schattig :)


    Inspiration can hit you any time

    Heb het gelezen. Tjah, geen mening erover. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Midna schreef:
    ghehe was mij te lang XD dus heb alleen eerste stukje gelezen en dat was al cute ;d


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Rembrandt schreef:
    Dat is inderdaad heel lief en schattig ^^


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Tempesta schreef:
    Pff, ik krijg dat niet uitgelezen. Maar wat ik begrepen heb van het eerste stuk is dat 'de jongen' hier ook weer enorm veralgemeend wordt. Net zoals dat vaak bij meisjes wordt gedaan, ja. Ik kan daar niet goed tegen, eigenlijk. Want ja, er zullen wel jongens zijn die zijn zoals in dit tekstje, maar even goed zijn er heel andere jongens, die zich hier helemaal niet door aangesproken voelen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tempesta schreef:
    Pff, ik krijg dat niet uitgelezen. Maar wat ik begrepen heb van het eerste stuk is dat 'de jongen' hier ook weer enorm veralgemeend wordt. Net zoals dat vaak bij meisjes wordt gedaan, ja. Ik kan daar niet goed tegen, eigenlijk. Want ja, er zullen wel jongens zijn die zijn zoals in dit tekstje, maar even goed zijn er heel andere jongens, die zich hier helemaal niet door aangesproken voelen.


    26 - 02 - '16

    PinkaminaPie schreef:
    Later i want a boyfriend like that.


    *kon geen andere gif vinden*

    Ik wil ook zo'n boyfriend.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Tempesta schreef:
    Pff, ik krijg dat niet uitgelezen. Maar wat ik begrepen heb van het eerste stuk is dat 'de jongen' hier ook weer enorm veralgemeend wordt. Net zoals dat vaak bij meisjes wordt gedaan, ja. Ik kan daar niet goed tegen, eigenlijk. Want ja, er zullen wel jongens zijn die zijn zoals in dit tekstje, maar even goed zijn er heel andere jongens, die zich hier helemaal niet door aangesproken voelen.


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Lovingly schreef:
    My response:



    heheehhe, same (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Cute ^^


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Abo.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein