• Ik heb net een appel-kruimel taart gemaakt en ik was er volledig van overtuigd dat het een succes zou worden, totdat ik mijn taart net in de oven had gezet en tot de ontdekking kwam dat ik vergeten was suiker toe te voegen. Ik heb mijn taart toen snel uit de oven gehaald en nog wat suiker over de bovenkant heen gestrooid, maar ik denk niet dat dat zo'n goed idee was, haha.
    Als troost zou ik nu graag lezen hoe jullie ook weleens iets hebben laten mislukken op kook- of bakgebied. :Y)

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Ja, ik heb het voor elkaar gekregen om rijst te laten mislukken (cat)

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

...Ik kook echt ontzettend veel en vaak, en heb maar een faal gehad.

Heerlijke cheesecake gemaakt, met teveel limoen, omdat onze schaaf kapot was.
    Die limoen was eerlijk waar traumatiserend voor de onwetende zielen.(no_chears)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Ik ging een keer een chocoladetaart maken.
    Was ik bijna klaar met die taart... was ik vergeten chocolade toe te voegen.
    I know, I'm smart! :W

Ik heb ooit soep laten aanbranden; doe me dat eens na.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Howl schreef:
    Ik ging een keer een chocoladetaart maken.
    Was ik bijna klaar met die taart... was ik vergeten chocolade toe te voegen.
    I know, I'm smart! :W

Haha, dat verdient hoe dan ook een applausje!

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Lol, ik was enkele dagen geleden een ei aan het maken en zelfs dat kan ik helemaal verknoeien.

Ik was een keer vlees aan het bakken en dat ging erg mis. De hele keuken en woonkamer was mistig en moeten alle deuren open zetten. het hele huis stonk ok gelijk :3

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

ik was vergeten boter in de cakejes te doen dus toen ze uit de oen kwamen waren ze kei en keihard

I'd wonder if i ever cross your mind

Ik had een keer juist de dubbele hoeveelheid suiker in de taart gedaan > <. Gelukkig had niemand het door :'D
    Oh, maar ik druk wel vaak op de verkeerde knopjes als ik iets in de oven wil doen. Dan druk ik op magnetron ipv oven en spacet dat hele ding :W.

[ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 14:37 ]

i put the fun in funeral

Ik heb van de week voor het eerst brownies laten mislukken ... Omdat de oven van mijn schoonouders anders werkt dan thuis en google vertaling lang niet zo goed werkt als je hoopt voor de ingrediënten. D:
    Tanden moordende brownie pudding geworden, eetbaar, maar nog steeds frustrerend.

[ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 14:41 ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ik deed een keer zout in plaats van suiker in de pudding.

[ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 14:42 ]

26 - 02 - '16

Ik ging een keer met mijn moeder muffins maken, maar toen haalden we per ongeluk centiliters en milliliters door elkaar. Toen zat er veel te veel water bij en hebben we het maar in een ovenschaal in de oven gegooid :') Was nog best te eten.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Haha lol, ik heb nog nooit iets echt verprutst :')

Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

Hahaha ik wou een simpele cake maken maar hb een soort van rare meergranen bakmeel gebruikt & toen werd het meer een cakebrood. Hij viel half uit elkaar en was super ranzig (A).

Oh, dat heb ik ook een keer gehad. Stond in het recept 'gooi tot twee eetlepels suiker erdoorheen'. Bedoelden ze dus dat ik twee eetlepels suiker over moest houden ipv twee eetlepels erdoorheen gooien. Gelukkig vond men het wel lekker :'D

If I die young, send me away with the words of a lovesong.