• Gisteravond zag ik dat een hele mooie jongen aan het tweeten was op twitter. Hij heeft btw meer dan 1000 volgers. Ik zag zijn ava en tweette naar hem: 'leuke ava <3___<3' Hij tweette terug (zie het plaatje hieronder bovenste tweet):



    Ik was echt blij en dacht echt van OMG. Todat ik zag dat allemaal mensen er op reageerden van: 'meen je die' en 'HAHAHA'. Toen was mijn humeur echt gelijk een stuk minder.. Vooral toen ik zag dat hij terug tweette naar die personen die 'meen je die' zeiden. Hij tweette: 'hahahahah never joh. :p' En toen was ik boos en verdrietig tegelijk. Is mijn ava zo erg? Dit is mijn ava:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik zie het bovenste plaatje niet. Daar staat iets van '404 Media Not Found' en daar nog tekst onder die ik niet kan lezen.
    Ik heb Twitter, maar wat is in godsnaam een ava?
    Die foto is leuk, trek je niets van die egotripper aan.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Please, twijfel nooit aan jezelf. Het is duidelijk dat hij zelf te veel eigendunk heeft en meeloopt met anderen. Als hij je ava mooi vindt, meent hij dat en gaat hij niet zijn mening veranderen, zolang hij geen meeloper is. En naar mijn mening is hij dat. Of te wel, laat hem met rust, ontvolg hem desnoods, en wees blij met de ava die je hebt, want die is wel leuk


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik zie het bovenste plaatje niet. Daar staat iets van '404 Media Not Found' en daar nog tekst onder die ik niet kan lezen.
    Ik heb Twitter, maar wat is in godsnaam een ava?
    Die foto is leuk, trek je niets van die egotripper aan.


    Oh raar, op die bovenste foto staat een tweet, ik tweette dus naar hem: leuke ava <3___<3 en hij tweette naar mij terug: OKE DIE VAN JOU OOK DAMN. <3___<3 En toen zeiden mensen dus van meen je die enzo.. Een ava is een profielfoto haha. Okee bedankt! :3


    The sun will rise and we will try again.

    ColouredWind schreef:
    Please, twijfel nooit aan jezelf. Het is duidelijk dat hij zelf te veel eigendunk heeft en meeloopt met anderen. Als hij je ava mooi vindt, meent hij dat en gaat hij niet zijn mening veranderen, zolang hij geen meeloper is. En naar mijn mening is hij dat. Of te wel, laat hem met rust, ontvolg hem desnoods, en wees blij met de ava die je hebt, want die is wel leuk


    Hij vindt mijn ava niet mooi want hij had getweet naar andere mensen dat hij het niet serieus bedoelde. Maar toch bedankt x


    The sun will rise and we will try again.

    NiallTree schreef:
    (...)

    Hij vindt mijn ava niet mooi want hij had getweet naar andere mensen dat hij het niet serieus bedoelde. Maar toch bedankt x

    En dat bedoel ik dat hij een meeloper is. Hij kan het ook best wel mooi vinden, maar te veel zijn mening laten beinvloeden door anderen, als je begrijpt wat ik bedoel.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Als ik heel eerlijk moet zijn, vind ik je ava ook niet de mooiste, maar zo reageren gaat er wel écht over.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ColouredWind schreef:
    (...)
    En dat bedoel ik dat hij een meeloper is. Hij kan het ook best wel mooi vinden, maar te veel zijn mening laten beinvloeden door anderen, als je begrijpt wat ik bedoel.


    Oh oke, kan.. :p


    The sun will rise and we will try again.

    Maelig schreef:
    Als ik heel eerlijk moet zijn, vind ik je ava ook niet de mooiste, maar zo reageren gaat er wel écht over.


    Wat bedoel je met gaat er wel echt over?


    The sun will rise and we will try again.

    NiallTree schreef:
    (...)

    Wat bedoel je met gaat er wel echt over?


    Ze bedoelt volgens mij dat hij je foto gerust lelijk mag vinden, maar dat je dat daarom nog niet op het internet moet zetten. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Ze bedoelt volgens mij dat hij je foto gerust lelijk mag vinden, maar dat je dat daarom nog niet op het internet moet zetten. (:


    Oh haha okee, vind ik ook. Hij had beter gewoon niks kunnen zeggen tegen mij. (:


    The sun will rise and we will try again.

    ColouredWind schreef:
    Please, twijfel nooit aan jezelf. Het is duidelijk dat hij zelf te veel eigendunk heeft en meeloopt met anderen. Als hij je ava mooi vindt, meent hij dat en gaat hij niet zijn mening veranderen, zolang hij geen meeloper is. En naar mijn mening is hij dat. Of te wel, laat hem met rust, ontvolg hem desnoods, en wees blij met de ava die je hebt, want die is wel leuk


    Firm believer of all that is magic

    achjoh, hij is kansloos en weet niet beter. Hij moet gewoon zn bek houden, geen aandacht aan geven. Ik vind je ava wel leuk btw dus ik snap niet wat hij zeikt (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    achjoh, hij is kansloos en weet niet beter. Hij moet gewoon zn bek houden, geen aandacht aan geven. Ik vind je ava wel leuk btw dus ik snap niet wat hij zeikt (:


    Bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    Daar moet je dus echt niks van aan trekken, die komt zichzelf nog wel eens tegen. En je ava is hartstikke leuk dus hij kletst gewoon uit zijn nek. Vind je het trouwens goed als ik je ga volgen op twitter?:)


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Daar moet je dus echt niks van aan trekken, die komt zichzelf nog wel eens tegen. En je ava is hartstikke leuk dus hij kletst gewoon uit zijn nek. Vind je het trouwens goed als ik je ga volgen op twitter?:)


    Ahw dank je wel! Ja is goed hoor! :'D


    The sun will rise and we will try again.