• Ik open de actieve topics,en dit is wat ik zie:
    Stories gezocht!

    Ik zoek stories!

    1D stories gezocht!

    story over One Direction - Harry Styles

    Stories (':

    Stories gezocht!

    1D stories gezocht!

    Heb jij zo'n story ?

    Ik zoek stories

    Something to read?

    Stories gezocht! (:

    Stories gezocht

    Story (om) te lezen

    Dat waren er 13 van de 15.

    En ga niet van die reacties doen als:'En dan,wat maakt dat uit,enzo.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Yoda schreef:
    Wat ze met lezen hebben? Nou, dit is verhalen- en quizzensite, met stories. Vrij logisch dat mensen willen lezen :W -al erger ik me soms behoorlijk aan al die stories gezocht topics-

    Yoda schreef:
    Wat ze met lezen hebben? Nou, dit is verhalen- en quizzensite, met stories. Vrij logisch dat mensen willen lezen :W -al erger ik me soms behoorlijk aan al die stories gezocht topics-


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    I don't get it anymore. I think... I think the world's going mad. O.O


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xGuitarHerox schreef:
    viel me net ook al op :')
    vind ik best irritant, aangezien ik bijna geen stories meer lees


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Discord schreef:
    En dan, wat maakt dat uit?

    I mean, srsly dude. Het is een schrijf/leessite. En er is net een nieuw topic. Waarschijnlijk gaat iemand nadat hij/zij haar verhaal heeft gepromoot ook de andere topics af en bumpt ze allemaal omhoog.


    Ex astris, sciencia

    I know.
    En dan zijn er wel degelijk topics waar die stories gerangschikt zijn per categorie, dan denk ik: kijk daar eens, of zoek .____.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Discord schreef:
    En dan, wat maakt dat uit?

    I mean, srsly dude. Het is een schrijf/leessite. En er is net een nieuw topic. Waarschijnlijk gaat iemand nadat hij/zij haar verhaal heeft gepromoot ook de andere topics af en bumpt ze allemaal omhoog.


    comfort in c h a o s

    Sitka schreef:
    I know.
    En dan zijn er wel degelijk topics waar die stories gerangschikt zijn per categorie, dan denk ik: kijk daar eens, of zoek .____.


    This, maar de reacties met 'het is een verhalen/quizen site' vind ik ook wel kloppen. Als ik een verhaal wil lezen, buiten de verhalen die ik nu lees, ga ik ook altijd eerst naar andere topics. Meestal haak ik dan af, want dan is het twilight/onedirection/bieber/hungergames, maar als nog.


    Destroy what destroys you.