• Een stel vriendinnen van me > <. Ik en een van hen waren van plan om woensdag naar een feest te gaan. De anderen kennen dat feest ook wel dus leek het me wel gezellig om gewoon met z'n allen te gaan. Het is alleen niet het meest dichtstbijzijnde feest en we zochten nog iemand wie ons kon brengen en halen. Gelukkig wou de broer van een van die meisjes wel rijden.
    Het probleem was echter dat de nicht van dat meisje plots ook mee wou en er dus niet genoeg plek was in de auto. Mijn vader tennist woensdagavond, mijn moeder heeft geen rijbewijs en mijn broer is nog niet geslaagd dus zij konden ook niet rijden. De vader van een andere vriendin kon opzich wel rijden, maar die vriendin begon te zeiken over benzinekosten. And I was like: benzinekosten? Je maakt een grapje, toch? .______.
    Dinsdagavond zei een van hen tegen mij dat we wel een andere keer gaan, wanneer er nog iemand kan rijden. Krijg ik vanochtend een smsje van een vriend: Waar was je gister? Ik heb je de hele avond lopen zoeken! Ik zag iedereen behalve jou!
    En nu ben ik chagerijnig >:C.

    Nog meer mensen met gemene vriendinnen?


    i put the fun in funeral

    Like wth.. Ik zou ook vet chagrijnig zijn.
    Dat zouden ze mij niet moeten flikken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat is echt een naaistreek.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Das idd niet zo lief, ik zou hen daar zeker over aanspeken, want dat vind ik niet echt kunnen. Ga maar wat drama maken, want dat verdienen ze.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bij mij zouden ze echt aan het verkeerde adres zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Penelopy schreef:
    Dat is echt een naaistreek.


    Let it come and let it be

    Wat? o.o



    Dumpen die handel.


    Never run out of reasons to smile...

    Nja zeg, ik weet hier gewoon niks op te zeggen. Ik zou als ik jou was naar ze toegaan en ze 't eens haarfijn uit laten leggen en als ze dat niet doen zou ik zeggen dat je ze maar beter geen vriendinnen meer kan noemen, tss.


    “Love is a contradiction.”

    Negligible schreef:
    Like wth.. Ik zou ook vet chagrijnig zijn.
    Dat zouden ze mij niet moeten flikken


    26 - 02 - '16

    Dit is echt, zegmaar, zooo ontzettend laf..!!

    Niet perse vriendinnen, maar we hadden aan t begin van de uitwisseling met spanje afgesproken dat als we zouden schaatsen, iedereen het ZOU MOETEN WETEN en er dus ook reactie moest zijn.
    Komen mijn spanjaard en ik maandags op het station voor we naar Amsterdam zouden.
    "Het was zo leuk met schaatsen gisteren, zo leuk met z'n allen."
    ik zo: "En waarom zijn wij daar niet van op de hoogte gebracht?"
    "We hebben t op facebook gezet."
    ik: wann?
    zei: o, 's ochtends net voor we gingen."
    juist -.-


    you make everything seem so possible <3

    Wauw, dat is echt een naaistreek. Meteen naar die vrouwkes toegaan en eens laten weten wat je ervan vind!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat is er mis met benzinekosten?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 16:53 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkTimes schreef:
    Wat is er mis met benzinekosten?


    1 Het is iets van 15 kilometer.
    B Mijn vader brengt haar ook wel eens als we ergens heen gaan.
    4 Ze hoeft het zelf niet te betalen.
    D Haar ouders zijn niet arm of iets.


    i put the fun in funeral

    Paradis schreef:
    Wat? o.o



    Dumpen die handel.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Omg, are you kidding me? Wat een kutstreek.


    Olive

    Omg. Dat is echt naaiend.
    Zoiets had ik ook.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.