• oke, ik weet dat het bijna oud en nieuw is, maar ik was gewoon nieuwschierig, wie mag jou kussen op new years eve?

    Ik weet het wel, mn vriend Kevin mag dat best doen haha.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    ... niemand?


    Olive

    WhatYouWant schreef:
    (...)

    heeft hij een vriendin ?? -.-

    dat gedragen na maandag lijkt me dan ook moeilijk :S

    sterkte...

    Dat stond er bij zo doorgestreept., dat zij toen binnen zat en wij buiten stonden., ;x
    Ja oke, ik weet het, het is heel slecht. en hij zei ook eerst dat hij het niet kon doen, omdat hij het niet kon maken tegenover haar, omdat we al de helletijd kusjes aan het geven waren. en toen keek ik hem enkel aan en zei die. 'Oke, een keertje!' maar dat ging wat verder als 1 keertje., ;x
    mja, ik ben een slecht mens, zeg het maar., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Spinal schreef:
    (...)
    Dat stond er bij zo doorgestreept., dat zij toen binnen zat en wij buiten stonden., ;x
    Ja oke, ik weet het, het is heel slecht. en hij zei ook eerst dat hij het niet kon doen, omdat hij het niet kon maken tegenover haar, omdat we al de helletijd kusjes aan het geven waren. en toen keek ik hem enkel aan en zei die. 'Oke, een keertje!' maar dat ging wat verder als 1 keertje., ;x
    mja, ik ben een slecht mens, zeg het maar., ;x


    hmm, je bent niet perse slecht hoor.
    maar hij zou eigenlijk wel moeten kiezen en niet van twee walletjes eten..
    wel fijn dat je crush je gezoend heeft (A)
    hopen dat jullie even kunnen praten ;o


    you make everything seem so possible <3

    Spinal schreef:
    (...)
    Dat stond er bij zo doorgestreept., dat zij toen binnen zat en wij buiten stonden., ;x
    Ja oke, ik weet het, het is heel slecht. en hij zei ook eerst dat hij het niet kon doen, omdat hij het niet kon maken tegenover haar, omdat we al de helletijd kusjes aan het geven waren. en toen keek ik hem enkel aan en zei die. 'Oke, een keertje!' maar dat ging wat verder als 1 keertje., ;x
    mja, ik ben een slecht mens, zeg het maar., ;x

    Kijk wel uit, als die jongen zo makkelijk zijn vriendin bedriegt en hij krijgt later iets met jou kan hij dat ook bij jou flikken hè.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cup schreef:
    (...)
    Kijk wel uit, als die jongen zo makkelijk zijn vriendin bedriegt en hij krijgt later iets met jou kan hij dat ook bij jou flikken hè.

    Het is niet zo een twee drie gegaan.
    Ik ben nu al een redelijk tijd enorm goed bevriend met hem
    oke, dat kwam ook wel van de een op de andere dag, toen een gezamelijke vriend van ons overleden is, en zinsdien zijn we eigenlijk enorm naar elkaar toegegroeit en hij was eignelijk de enige die er toen echt voor me was.
    Het is dus niet echt een random jongen.
    maar ik snap je punt en ik weet dat ik er ook bang voor moet zijn. maarja, ze zeggen niet voor niets dat liefde blind maakt., ;x

    @WhatYouWant
    I Hope So! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Spinal schreef:
    mijn crush! ;x
    Maar die heeft me al gekust met kert =D
    Terwijlzijnvriendinbinnenzat;x
    En ik zie hem op nieuwjaarsdag pas, dus als ik geluk heb, wordt de eerste dag van 2012 geweldig., [a]

    Zet 'm uit je hoofd, die gast is unfaithful.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Spinal schreef:
    mijn crush! ;x
    Maar die heeft me al gekust met kert =D
    Terwijlzijnvriendinbinnenzat;x
    En ik zie hem op nieuwjaarsdag pas, dus als ik geluk heb, wordt de eerste dag van 2012 geweldig., [a]



    Plaatje is hard, maar ik heb even je aandacht nodig: Je word namelijk keihard geplayed.

    Ik bedoel maar, je weet dat hij vreemd gaat. Met jou. Hij heeft het nog steeds niet uitgemaakt met zijn vriendin. Waarom zou hij dat niet doen als hij jou leuker vind? Omdat ie twee meisjes wil! (vraag me niet waarom, een meisje kost je al klauwen vol tijd en geld, maar goed)

    Okay, en stel dat ie het uitmaakt: Je weet hoeveel waarde hij hecht aan loyaliteit: Geen. Hoe groot denk je de kans is dat ie hetzelfde bij jou zou flikken als bij zijn huidige vriendin?
    (antwoord: heel erg groot)

    You're being played. In plaats van er blij mee zijn moet je hem een klap geven en een aardige jongen zoeken.

    *this message was brought to you by the element of loyalty*


    quidquid excusatio prandium pro

    My Crush -dreamon.


    To love is to destroy.

    RainbowDash schreef:
    (...)


    Plaatje is hard, maar ik heb even je aandacht nodig: Je word namelijk keihard geplayed.

    Ik bedoel maar, je weet dat hij vreemd gaat. Met jou. Hij heeft het nog steeds niet uitgemaakt met zijn vriendin. Waarom zou hij dat niet doen als hij jou leuker vind? Omdat ie twee meisjes wil! (vraag me niet waarom, een meisje kost je al klauwen vol tijd en geld, maar goed)

    Okay, en stel dat ie het uitmaakt: Je weet hoeveel waarde hij hecht aan loyaliteit: Geen. Hoe groot denk je de kans is dat ie hetzelfde bij jou zou flikken als bij zijn huidige vriendin?
    (antwoord: heel erg groot)

    You're being played. In plaats van er blij mee zijn moet je hem een klap geven en een aardige jongen zoeken.

    *this message was brought to you by the element of loyalty*

    Ik denk dat jij je roeping bent misgelopen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ed Westwick (:


    I was an angel living in the garden of evil

    MY MOM *O*

    Nope, ik denk dat ik het bij mijn fantastische vriendje ga houden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Ik denk dat jij je roeping bent misgelopen. (cat)


    En mijn roeping is?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En mijn roeping is?

    Psycholoog worden. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Psycholoog worden. (cat)




    Psychologen zijn stom. Ze kunnen niks.
    En dit is best wel obvious, alleen maar logisch nadenken


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)



    Psychologen zijn stom. Ze kunnen niks.
    En dit is best wel obvious, alleen maar logisch nadenken

    Blijkbaar zijn er toch veel mensen die niet logisch kunnen nadenken! (cat)
    Hé, je beledigt trouwens ook een goede vriendin van mij, zij wil graag psychologe worden. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"