• Zo'n topic heb ik op een ander forum gezien.

    Je kunt hierplaatsen alles wat met liefde te maken heeft.
    Bijvoorbeeld door korte zinnen waar je aan denkt.


    voorbeeld:
    Je maakt me stapelgek
    of
    Ik heb het gevoel dat ik niet de enige ben voor jou.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 23:36 ]


    <3

    Ik wou dat ik lef genoeg had om "ik hou van je" te zeggen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    I wish you were here..


    26 - 02 - '16

    Clubbed schreef:
    I wish you were here..


    Damn damn damn, what I'd do to have you near, near, near, I wish you were here...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Keep telling that to yourself, darlin'

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 19:14 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    You remembered my birthday (heart2)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Why can't you see that I love you ..


    To infinity and beyond •

    I miss you. I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen kans meer. Dat andere meisje is me voor.


    <3

    Never gonna give you up, never gonna let you down...


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Never gonna give you up, never gonna let you down...


    Lol'd (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Devines schreef:
    I miss you. I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.I miss you.

    Dit


    Music is the new sex

    Paper schreef:
    [face=arial]Ik heb geen kans meer. Dat andere meisje is me voor.


    Natuurlijk niet! iedereen heeft een kans.[/face]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Jij, je bent gewoon té mooi om 'legit' te zijn.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 0:27 ]


    Love is louder.

    So, you really like like me?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Feel so fucking guilty now. I'm not even in a relationship with you.


    Love is louder.