• Zo'n topic heb ik op een ander forum gezien.

    Je kunt hierplaatsen alles wat met liefde te maken heeft.
    Bijvoorbeeld door korte zinnen waar je aan denkt.


    voorbeeld:
    Je maakt me stapelgek
    of
    Ik heb het gevoel dat ik niet de enige ben voor jou.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 23:36 ]


    <3

    Ik wil gewoon dicht bij je zijn. Het maakt niet uit hoe ver je dan van me af staat, ik geef er niets om als ik jou in de verte lopen als ik je maar heel even zie.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 22:22 ]


    <3

    Ik haat je voor wat je met me deed, maar toch wil ik dat het weer als vroeger wordt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben altijd bij je, diep vanbinnen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    I thought you were the one, but your just like every other guy. A asshole.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Waarom denk ik niet aan je op dat soort momenten? Je bent het belangrijkste in mijn leven.. Waarom doe ik zo..?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik voel me zwaar kut. Thanks to you.
    Je beweert van me te houden, dat ik de enige ben voor je. Dat er niemand is voor wie je zoiets hebt gevoeld, en dat je me echt mooi vind. Dat je nooit meer tegen me zal liegen, en er echt mee gaat stoppen voor mij.
    Maar in plaats daarvan krijg ik van een vriendin te horen dat iemand anders om je nek hangt, en vind je het erg? Nee. Stik er maar in, net zoals je mij vanmiddag liet stikken. Ik heb op je gewacht, maar ik ben het nu zat.
    Fuck. You.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Je geeft me een kutgevoel, want je liegt tegen me. Je zei dat je het uitgemaakt met haar, maar nee hoor de andere dag krijg ik te horen van het vriendje van mijn beste vriendin dat je tegen me loog. Je zei dat ik mijn kansen had verpest, maar eigenlijk heb ik jou meer kansen gegeven en je hebt ze stuk voor stukverpest en nu geef ik je nog drie laatste kansen als je deze verkloot dan is het klaar tussen ons. Het ene moment maak je me zo blij en het andere moment krijg ik te horen dat ik zielloos ben. Fijn om te horen, je kan het wel teggen mijn vriendinnen zeggen ,maar je kan het niet even recht in mijn gezicht zeggen? Een paar dagen geleden zei je dat je nog van me hield, maar nu is het opeens weg. Nu haat je me opeens, omdat ik de leugens geloofde die je "beste vriend" tegen me zei, geef mij de schuld maar weer. En je kan het ook niet laten om even de hele tijd mijn hart te breken en me dan weer verliefd te laten zijn? Je hebt maar geluk dat ik nog steeds van je houd, anders had ik je allang een bloedneus geslagen met mijn tas net zoals Romy laatst nog deed.

    Zo dat is eruit.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:25 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Doe eens gek en zeg waar je mee bezig bent.(cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik wil de jouwe zijn, snap dat dan.


    <3

    Walking away from this and I'm thinking: what if I don't come back, would that be so wrong?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Je bent zo ongelofelijk knap! Wil je alsjeblieft de mijne zijn?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    Je bent zo ongelofelijk knap! Wil je alsjeblieft de mijne zijn?


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Oh right, ik zeg iets over Londen en dan ben je daar weer alsof er niks aan de hand is.
    Vergeet het, hoe graag ik ook naar Londen wil, niet met jou.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    *zwijmel zwijmel* <33333333


    -

    Ooeef..hot.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.