• Ik heb een cover en trailer nodig. Dus, ik vraag het aan jullie!

    One mistake is enough to put everything on his head. -Louis Tomlinson.

    Het is 1875 en de oorlog breekt uit. Zoals altijd worden jongens boven de 18 gedwongen het leger in te gaan. Zo ook de 21 jarige Louis Tomlinson. Wanneer hij is aan het vechten, ontmoet hij de schuilende Mary Foster. Hij besluit om haar mee te nemen naar zijn slaapplaats en biedt haar daar onderdak aan. Hij geeft haar eten en zorgt voor haar. Maar als Mary op een nacht genoeg heeft van het binnenzitten, besluit ze om wat te gaan wandelen. Maar dan slaat er plots alarm en moeten ze vluchten. Hij kijkt waar Mary is en vindt haar plots, ergens ondergedoken. Samen willen ze naar de vrachtauto gaan waar iedereen in wordt vervoerd maar als die weg blijkt te zijn, slaat de paniek los. Louis zal samen met Mary moeten overleven, maar gaat dat wel makkelijk als er ook nog liefde te pas komt? En wat als er plots iets vreselijks gebeurt waardoor alles op zijn kop komt te staan?


    Eisen cover:

    Het moet een beetje emotioneel zijn en het moet met oorlog uit te staan hebben. Plaatjes heb ik niet, sorry.

    Eisen trailer:

    Het moet ook een beetje emotioneel zijn en dingen met oorlog moeten te pas komen.

    Het zou makkelijker zijn als je zelf filmpjes zou zoeken voor je trailer, denk ik, want ik weet echt niet zo goed hoe ik moet zoeken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    @5MINUTES Ehm, nee.

    btw, in 1875 hadden ze toen al wapens zoals tanks en straaljagers enz?


    Believe in yourself, change the world.

    Stuur me een privebericht en geef je hotmail adress.
    dan stuur ik em door.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 23:22 ]


    Believe in yourself, change the world.