Is gisteren ingeslapen plotseling. Ze was de hele week al ziek en gisteren hadden ze toch de dieren arts gebeld, we moesten meteen komen.
Ze had een baarmoeder ontsteking.. Ze moest geopereerd worden, maar dat is echt heel duur, maar ze had wel de kans om te overlijden. Dus had mijn stiefmoeder en mijn vader besloten om haar in te slapen.
Dat was echt heel rot, want ze was echt een heel lief bulletje, (Franse Buldog, weet niet hoe je dat schrijft)
Ik zelf woon wel op mezelf maar toch ze was echt mijn lieve vriendinnetje geworden in die 2 jaar, ik heb echt vreselijk lopen huilen.. Ik mis haar nu al, ik heb bij me vader geslapen, het is nu zo vreemd dat ze er niet meer is. Het was dus op 2de kerstdag gebeurt. Maar toch is het wel beter voor het hondje, ze heette trouwens Cindy.
Nu heeft ze geen pijn meer.. Ik mis nu het geknor van der.. Mijn vaders hondje zat echt zo te kijken he waar is ze nou?
Dank jullie wel voor het lezen..
Wat zouden jullie doen, inslapen of veel geld betalen voor een operatie, waarschijnlijk of ze het wel halen of niet?
Edit: Mijn vader en stiefmoeder hebben het niet echt breed... De operatie koste 700 euro's, en dat hebben ze niet.. Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.
[ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 10:18 ]
Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.