• Do You Love Me? Feat. One Direction
    Heey Lads!
    Ik ben al bezig met het verhaal 'Do You Love Me?' Feat One Direction..
    Alleen nu heb ik wel ideën, maar ik wil nog wel wat rollen van mensen...

    Zelf heb ik de hoofdpersoon en de beste vriendin al naar nu wil ik er nog wat bij....
    De jongens spelen er ook in...

    Ik zoek nog wat rollen.... (Dat had ik al gezegd...)
    En je mag zelf bedenken welke...
    Dan kan ik kijken of ik die ik bruikbaar vind...
    Je mag vriendinnen van de jongens doen, alleen wil ik niet zeggen of je die echt al krijgt...
    Graag zou ik ook nog gewoon wat andere mensen hebben, maar die wat speciaals krijgen met hoofdpersoon + beste vriendin...

    Dus het is aan jullie...

    'x Liefs & Succes!

    P.s Ik kies geen personages die je op andere Topics ook ziet...
    Vul dit even in?!
    Rol:
    Naam + Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk(met foto):
    Extra:
    Waarschuwing?: (Bij het krijgen van de rol? of iets anders?)

    Het eindigt iedergeval 31-12-11 of eerder als ik genoeg heb..

    Oh ja. One Direction Bestaat... Ik werd er al op aan gewijst...

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 17:14 ]


    Louis saying to you, "Can I call you the Earth? Seeing as you are my whole World.."

    Rol: (Toekomstige) vriendin Niall! Misschien kan ze via de hoofdpersoon Niall leren kennen? En anders gewoon GF.
    Volledige naam: Maddison Axelle Sophia Caverly.
    Bijnaam: Mads, een afkorting die wat stoeder is dan haar eigen naam. Door haar vriendinnen wordt ze wel eens Maddi genoemd, maar dit vindt ze strontvervelend.
    Leeftijd en geboortedatum: Ze is 17 jaar oud || 4 maart 1993.
    Uiterlijk:



    Ariana Grande
    Maddisón heeft lange, rode haren waar ze sinds kort highlights in heeft gezet. Ze verzorgt haar haar heel erg goed en wast het haast elke dag. Ze gebruikt ook verzorgende haarmaskers. Haar rode haren lijken altijd goed te vallen, maar ze staat dan ook uren voor de spiegel. Maddisón heeft van haarzelf groene ogen en een onzuivere huid. Ze gebruikt veel foundation om dit niet te laten zien. Verder gebruikt ze meestal nog wat lipgloss en mascara, maar bij speciale gelegenheden draagt ze veel meer make-up. Haar kledingstijl is vrij normaal, ze draagt meestal skinnyjeans met een hoodie, vest of een gewoon shirt. Als ze uitgaat of er is een feestje -wat vrij vaak voorkomt met een bandlid als je vriendje- draagt ze jurkjes, maar daar voelt ze zich eigenlijk niet helemaal op haar gemak mee. Ze is niet al te blij met haar uiterlijk.
    Karakter: Maddisón is het meisje dat erg verkeerd wordt ingeschat door haar vriendinnen. Ze is is vaak heel vrolijk en spontaan, maar voelt ze zich gewoon vreselijk. Ze heeft nooit haarzelf kunnen zijn, ze was te anders. Ze heeft een leuke tijd op school, maar vindt het veel leuker met Niall en de andere jongens. Maddisón is ook heel erg onzeker en zou nooit iemand te snel vertrouwen. Haar goede eigenschappen zijn dat ze heel erg creatief en muzikaal is. In tegendeel daarvan is ze juist helemaal niet sportief en heeft een hekel aan sporten. Ze zit het liefst het hele weekend in haar pyjama op de bank, maar heeft soms ook weer eens zin om wat actiefs te doen. Ze komt niet snel los bij vreemden, maar als je goed bevriend met haar bent wil je liever dat ze soms even haar mond houdt. Ze is heel spontaan en is altijd in voor een grapje. Daarbuiten is Maddison een echte schijterd. Bij het kleinste dingetje is ze al bang en bij griezelfilms ligt ze het liefst de hele film in iemands armen terwijl ze niet kijkt.
    Land van afkomst: Ierland.
    Extra, zoals familie en hobby's enzo: Haar hobby's zijn tekenen en schrijven. Ze tekent vooral grote fantasiewerelden of mensen, iets waar ze vrij goed in is. Ze vindt het geweldig om dingen te zien en te maken wat helemaal niet kan. Ze vindt -het tegenovergestelde- fotografie helemaal niet zo leuk, ze is ook helemaal niet fotogeniek. Schrijven vindt ze ook iets leuks om te doen, ze is ook heel muzikaal opgevoed dus ze schrijft vooral liedjes. In die liedjes kan ze ook haar gevoel kwijt, maar ze kan helemaal niet goed zingen. Ze vindt het ook leuk om samen met de 1D-boys muziek te maken.
    Haar vader heeft haar en haar moeder verlaten toen ze 12 was, en dit kan ze zich nog heel goed herinneren. Hier treurt ze nog vaak over. Ze weet helemaal niks meer over haar vader en wil hem graag een keer zien, maar dit kan niet volgens haar moeder. Ze woont nu samen met haar moeder, Caterina, en kleine babyzusje, Maylin, in een klein rijtjeshuis in het hartje van Dublin. Ze is pas verhuist en wil een nieuwe 'start' maken in Dublin. Verder moet ze heel vaak op haar zusje passen, haar moeder heeft een drukke baan om voor hun te zorgen en het huis te betalen. Ze hebben het heel krap en ze zou dus ook zelf moeten werken. Ze heeft een bijbaantje in de Starbucks.
    Ze heeft pas wat met Niall, het is nog helemaal niet zo lang aan en de fans weten er nog helemaal niks van. Ze hebben het heel leuk samen, maar het is nog niet écht officieel. Hoewel ze heel vrolijk en spontaan tegen de jongens doet, weten de jongens dat ze het op school niet zo leuk heeft. Ze proberen haar te helpen, maar dit lukt niet ze goed. Ze wist toen ze wat met Niall kreeg maar vaag wat van de boyband. Ze vond hun muziek vreselijk leuk, maar had hun eigenlijk nooit op filmpjes gezien. Het was voor haar dus wennen,maar ze heeft er nu 4 nieuwe broers bij.
    Waarschuwen: Ja!

    Hope you'll like it! Ik wist niet zeker of One Direction bestaat.. dus heb dat ermaar gewoon bij vermeld! So... ik hoop dat ik de rol krijg!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    Hope you'll like it! Ik wist niet zeker of One Direction bestaat.. dus heb dat ermaar gewoon bij vermeld! So... ik hoop dat ik de rol krijg!


    Ja One Direction bestaat! <3

    'x Liefs


    Louis saying to you, "Can I call you the Earth? Seeing as you are my whole World.."

    FPayneStyles schreef:
    (...)

    Ja One Direction bestaat! <3

    'x Liefs


    Ik hebnet alle hoofdstukjes gelezen and i love it. (: Vind je 'm rol goed?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    (...)

    Ik hebnet alle hoofdstukjes gelezen and i love it. (: Vind je 'm rol goed?


    Ja alleen ik dacht dat ik hem al had gezien bij andere topics?
    Want ik vind het leuker als hij anders is.... Maar ik kan het ook fout hebben.. (:

    Ik had zelf al bedacht dat of de hoofdpersoon of beste vriendin iets met Niall kreeg... Dus ik moet even kijken... (;
    Wordt nog moeilijk...

    'x


    Louis saying to you, "Can I call you the Earth? Seeing as you are my whole World.."

    FPayneStyles schreef:
    (...)

    Ja alleen ik dacht dat ik hem al had gezien bij andere topics?
    Want ik vind het leuker als hij anders is.... Maar ik kan het ook fout hebben.. (:

    Ik had zelf al bedacht dat of de hoofdpersoon of beste vriendin iets met Niall kreeg... Dus ik moet even kijken... (;
    Wordt nog moeilijk...

    'x


    Ik gebruik héél vaak dezelfde rollen, daar heb je gelijk in. Het mag ook wel de vriendin van een van de andere boys worden en ik wil ook wel een nieuwe maken als je dat héél graag wil.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: (Toekomstige) vriendin één van de boys. Het liefst Niall of Hazza. (: Is goed bevriend met hoofdpersonage?
    Volledige naam: Maddisón Axelle Sophia Caverly.
    Bijnaam: Door haar vriendinnen wordt ze vaak Maddi genoemd, maar door haar vriendje en de andere boys wordt ze Mads genoemd. Het wordt nog wel eens door elkaar gebruikt.
    Leeftijd+datum: Ze is 17 jaar oud, ze wordt 18 op 4 maart.
    Uiterlijk+foto:


    Maddisón heeft lange, donkerbruine haren die ze goed verzorgd. Eens per week neemt ze een haarmasker en haar haar glanst dan ook altijd. Het lijkt ook bijna altijd précies goed te vallen, maar daarvoor staat ze dan ook uren voor de spiegel. Ze heeft donkergroene ogen en een onzuivere huid. Daarvoor gebruikt ze veel make-up, en dan vooral foundation, om dat te verbergen. Verder gebruikt ze was mascara en lipgloss, maar tijdens feestjes of andere speciale dingen gebruikt ze wel wat meer. Maddisón heeft een vrij normale kledingstijl. Ze draagt bijna altijd gewoon shirtjes met een skinnyjeans en af en toe hoodies of vesten. Het liefst loopt ze ook het hele weekend in haar pyjama. Ze is niet zo van de jurkjes, maar bij speciale gelegenheden draagt ze ze wel. Dan steelt ze daarmee ook helemaal de show, ze heeft een geweldig figuur, maar bedekt dat meestal.
    Karakter: Maddisón is een meisje dat perfect lijkt in andersmans ogen. Ze lijkt het perfecte leven te hebben vol met vrienden, vermaak, feestjes en een geweldig, groot huis. In tegendeel, ze heeft het vreselijk thuis. Ze kan helemaal niet zo goed met haar ouders overweg en moet vaak alles zelf doen. Ze blijft ook liever op de achtergrond en heeft een heel vast vriendengroepje, maar eigenlijk weet niemand alles over haar. Ze vertelt de jongens nu wel heel erg veel over haarzelf, maar durft nog niet alles te zeggen. Ze is namelijk bang om 'raar of vreemd' gevonden te worden. Hoewel ze niet zo van aandacht houdt, vindt ze het wel leuk om haar eigen moment in de schijnwerpers te hebben. Het andere is dat ze heel snel mensen vertrouwt en dus vaak gekwetst raakt. Natuurlijk heeft Maddisón ook nog goede eigenschappen. Ze is VRESELIJK creatief en schrijft het liefst dagenlang op haar zolderkamertje. Ook als je haar eenmaal kent is ze heel leuk om mee om te gaan en is ook erg spontaan en je kan goed met haar lachen. Ze is altijd wel in voor een grapje. Hetgene wat mensen vaak leuk aan Maddison vinden is dat ze een perfecte portie humor heeft en tegenover vreemden is ze vaak heel open en gezellig.
    Hobby's: Maddisón hobby's zijn vrij makkelijk te raden -natuurlijk- dansen en schrijven. Ze vindt het fijn haar inspiratie en creativiteit kwijt te kunnen in iets dat ze goed kan. Ze schrijft vaak gedichten of 'Stand Alones' omdat ze zich nooit te lang op iets kan concentreren. Haar échte passie is dansen. Ze danst dan ook op professioneel niveau, maar heeft een klein beetje podiumangst waar ze overheen probeert te komen.
    Maddison's passie waar ze haar beroep van probeert ze maken is fotografie. Ze heeft een vreselijk dure camera waar ze erg trots op is en waar ze dan ook altijd zuinig mee zal zijn. Ze heeft veel profijt van haar creativiteit, want de opleiding die ze doet heeft daarmee ook veel mee te maken.
    Familie: Ze heeft een vrij grote familie, ze heeft 3 broertjes en zusjes en 1 grote broer. Haar 2 kleine zusjes zijn Phoebe en Mabel. Haar kleine zusjes irriteren haar vaak door hun 'bewondering' voor hun grote zus. Hoewel ze vaak ruzietjes en dergelijke hebben vind ze haar zusjes vreselijk lief en past dan ook met alle plezier op ze. Hetzelfde geldt voor haar kleine broertje, Thomas -ook wel Thommy genoemd-. Dan heeft ze nog haar grote broer, haar enige echte steun en toeverlaat waar ze naar toe gaat als ze problemen heeft, Gabe. Ze woont samen met haar moeder en vader, broetjes en zusjes in dit huis.
    Extra: Ze heeft de droom om ooit over haar podiumangst heen te komen en professioneel te gaan dansen in grote shows. Haar dansstijl is vooral streetdance, maar ze kan ook [modern] ballet en hip hop.
    Veel mensen vinden haar verwaand, omdat ze veel van haar vader krijgt. Ze vindt dit vreselijk, want ze heeft gewoon een bijbaantje in een supermarkt in Londen.
    Maddison is ook een meisje dat veel aanzien heeft op school, maar daardoor weinig vrienden. Vele meisjes zijn jaloers op haar, maar ze beseft dat niet echt. Ze is blij met het vaste vriendengroepje dat ze heeft.
    Maddison doet een opleiding fotografie in Londen. Ze woont 10 minuutjes van haar school vandaan en vindt het niet erg om even de fiets te nemen. Ze ziet er wel naar uit om een eigen appartementje dichter in de buurt van haar opleiding te nemen en is nu op zoek naar haar eigen woning.

    Ik heb deze rol één keer gebruikt, een paar maanden geleden. Die rol is volgens mij zelfs niet gebruikt, dus hij is nog volledig origineel! (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 18:01 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Vriendin Zayn
    Naam + Achternaam: Alexis Roselynn Lopez
    Bijnaam: Alex, Alexi.
    Leeftijd: 17, en ze wordt op zestien augustus 18.
    Karakter:Ze is echt sociaal en kan heel druk zijn. Maar als je aan haar vrienden komt heb je een probleem. Tegen mensen die ze echt niet mag is ze heel erg bitchy, maar je kent haar als lief en aardig. Ze is soms wel wat rebels. Nu lijkt ze best braaf. Maar dat is ze eigenlijk niet. Ze doet alles wat haar ouders niet leuk vinden. Zo wil ze een tattoo nemen op haar enkel, en rookt ze. Maar haar slechte eigenschap is dat ze best wel heel erg ijdel is.
    Uiterlijk(met foto):


    Naya Rivera
    Extra: Ze rookt, en kan niet zonder haar iphone 4.
    Waarschuwing?: Tuurlijk.


    El Diablo.

    Rol: Beste vriendin Zayn Malik, later (misschien) zijn vriendin?
    Naam + Achternaam: Linn Christina Davons
    Bijnaam: Linn, inn
    Leeftijd: 16 bijna 17
    Karakter: Linn is een iemand die altijd weet wat ze wilt en ook altijd alles zou doen om haar zin te krijgen, velen zeggen daardoor ook dat ze ontzettend veel op haar vader, Joseph lijkt. Het is een intelligent, leergierig meisje en volgt een goede opleiding: Event Management. Ze is altijd vrolijk en heeft eigenlijk altijd plezier in alles wat ze doet. Ze vind het heerlijk om mensen aan het lachen te maken en houd er van om in het middelpunt te staan. Ze is erg creatief en altijd enthousiast. Het is eigenlijk heel moeilijk om haar niet aardig te vinden. Zo is Linn iemand waar velen snel jaloers op zouden worden, aangezien ze soms in een droom wereld lijkt te leven. Zo komt ze van een rijke familie, heeft ze een leuke pa die zijn eigen hotel heeft, gaat ze naar de grootste feesten (die zij vaak zelf ook wel eens organiseerd), heeft ze de duurste kleding en de knapste vrienden. Toch weten velen niet dat het wereldje waar ze in leeft ook vaak om knokken gaat aangezien velen je neer proberen te halen. En dan komt Zayn in het beeld. Sinds groep 5 kunnen de 2 het ontzettend goed met elkaar vinden en staan ze eigenlijk altijd aan elkaars zijden. Ze surporten elkaar met alles. Zo was het ook Linn die Zayn voor X-factor had opgegeven en was het Zayn die een date voor haar heeft geregeld met haar "droom jongen".
    Uiterlijk(met foto):

    Linn is een knap meisje met bruin haar en vel blauwe ogen. Ze is echt een meisje waar iedereen even naar omkijkt. Haar kledingstijl veranderd elke dag weer. Zo is ze soms heel netjes gekleed maar soms ook weer heel rock achtig, het verschild gewoon iedere keer en ze kan eigenlijk altijd alles wel hebben.
    Extra: Ze heeft een oudere broer, Quint en een jonger zusje, Lena. Hun moeder is 2 jaar geleden overleden aan een auto-ongeluk. siendsdien wonen ze niet meer in een normaal huis maar in een luxe suite in hun vaders hotel.
    Waarschuwing?: bij het krijgen van de rol aub. :)


    ed westwick <3

    Rol: (Toekomstige) vriendin Zayn.
    Naam + Achternaam: Annabeth Isabella Swarek.
    Bijnaam: Anna.
    Leeftijd:17.
    Karakter: Annabeth is een druk en spontaan meisje. Ze doet waar ze zin in heeft, en laat niet over zich heen lopen. Ze heeft een eigen mening en is niet bang om die te uiten. Annabeth is erg eerlijk, en staat altijd voor anderen klaar. Ze is goed in luisteren en advies geven, maar vind het moeilijk om over haar eigen gevoelens te praten. Veel mensen nemen Annabeth nooit serieus, en dat doet haar pijn, omdat ze best serieus kan zijn, als mensen haar die kans geven.
    Uiterlijk:


    Extra: Annabeth's grootste hobby is fotograferen. Ze vind het te gek hoe ze op die manier gevoelens en gebeurtenissen vast kan leggen.
    Waarschuwing?: Yes, please (:

    & dan ga ik nu even je verhaal lezen, wat je al hebt haha.
    Ik hoop dat de rol goed is (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Riverfire schreef:
    (...)

    Ik gebruik héél vaak dezelfde rollen, daar heb je gelijk in. Het mag ook wel de vriendin van een van de andere boys worden en ik wil ook wel een nieuwe maken als je dat héél graag wil.


    Oké, nee dan weet ik dat ik gelijk had.. xD

    Maar de nieuwe vind ik wel erg goed! Duss ik denk dat daar wel een rol in zit.... (;


    Louis saying to you, "Can I call you the Earth? Seeing as you are my whole World.."

    Rol: (Toekomstige) vriendin van Harry
    Naam + Achternaam: Christine Catadore
    Bijnaam: Iedereen noemt haar Chris omdat, dat veel makkelijker klinkt. Maar als haar vader boos is word haar hele naam luid en duidelijk gezegd.
    Leeftijd: Christine is een zestienjarig meisje.
    Karakter: Christine is een vriendelijk, open meisje, Vaak is zij degene die overal de leiding over neemt. Maar toch heeft Christine zo haar kantjes ze mag je of ze mag je niet. Het is heel speciaal als dat veranderd.
    Als Christine melig is ze echt heel erg raar, ze gaat heel raar dansen op de liedjes die worden gespeeld en ze is nog vrolijker dan normaal. Ze is goed bevriend met de jongens van One Direction en heeft een speciale band met Harry, hij is haar beste vriend en stiekem ook meer.
    Uiterlijk(met foto):

    Christine heeft goudblond haar en bruine ogen ze is blank en kan zichzelf echt laten stralen. Alleen vind zij zichzelf niet zo mooi, terwijl ze echt amazing looks heeft. Christine is 1. 70 en weegt 50 kilo
    Extra: Christine is anti- alcohol en roken.
    Waarschuwing?: bij het krijgen van de rol graag. =)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 19:08 ]


    Firm believer of all that is magic

    Rol:Het liefst vriendin Niall, anders gewoon een vriendin is ook goed
    Naam + Achternaam:Emily Destiny Whright
    Bijnaam:soms word je Emmy genoemd, maar een echte bijnaam heeft ze niet.
    Leeftijd:ze is 17 haar verjaardag 16 juni
    Karakter: Emily is een lief en zorgzaam meisje, voor vreemden kan ze misschien een beetje verlegen overkomen, maar bij haar vriendinnen en Niall durft ze zichzelf te zijn en doet ze heel gek. Ze is soms een beetje onzeker omdat ze vroeger gepest is. De kinderen waren altijd jaloers omdat ze 'perfect' leek. Ze is het tegenvergestelde van een flapuit en durft soms niet te zeggen wat ze wilt zeggen. Daardoor kropt ze ook vaak haar gevoelens op, die ze meestal alleen uit door muziek.
    Uiterlijk(met foto): Ashley Tisdale klik!
    Emily is een knap meisje van 1,68. Ze heeft een slank postuur. Haar echte haarkleur is donkerbruin maar soms verft ze het ook lichtbruin of blond (foto) Haarkledingstijl en make-up zijn niet heel opvallend.
    Extra: Emily is vroeger gepest waardoor ze soms onzeker is. Emily heeft een broer van 19, Peter. Hij heeft Leukemie wat Emily erg hard treft. Emily houd van zingen en pianospelen waar ze ook erg goed in is. Ze uit haar gevoelens alleen door muziek, dat is ook vaak de enige manier om te ontdekken dat er iets mis is: als ze een depri liedje speelt of zingt. Haar droom is om later in musicals te spelen, maar omdat ze weet dat dit moeilijk te bereiken is en haar ouders niet achter het idee staan, denkt ze erover om Psychologie te gaan studeren.
    Waarschuwing?: graag!

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 19:12 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Rol: Liefst Louis' beste vriendin (en later maybe vriendinnetje <3)
    Volledige naam: Teddy Lillyan McLott
    Bijnaam: Vaak noemen vrienden haar Teddybeer, of Beer, om haar te vervelen, want Teddy wilt niet graag Teddybeer genoemd worden, maar ze vindt het wel grappig
    Leeftijd: Teddy is zeventien jaar oud en verjaart op 31 december.
    Karakter: Teddy is een vrolijke meid. Ze heeft weinig problemen thuis, behalve dat haar ouders bijn 24/7 aan het werk zijn, maar goed. Dat vindt ze niet zo heel erg. Teddy houdt er niet van als iedereen steeds op haar lip zit. Ze is echt een grote lachebek en praat ook erg veel. Ze heeft een grote humor en is redelijk zelfverzekerd, behalve dat ze zichzelf niet mooi vindt. Ze kan een grote mond hebben en als iets haar niet bevalt zegt ze het bijna meteen wel, wat leraren niet zo heel fijn vinden. Hoewel ze veel praat, is Teddy geen flapuit. Ze is goed te vertrouwen met geheimen, ze vertelt het niet door, behalve als het je echt kan helpen. Teddy heeft een grote dosis humor, die lang niet iedereen begrijpt, meestal gaat het echt over iets heel vaags of zegt ze gewoon zomaar iets wat er gewoon te blij uitkomt. Doordat haar ouders veel werkte is ze grotendeels wel alleen op gegroeid, maar ook steeds met babysitters, maar daaraan besteedde Teddy vaker niet veel aandacht. Haar ouders vinden vaak dat Teddy op geen van hun lijkt. Teddy is namelijk hyper, vrolijk en dus niet serieus en haar ouders zijn rustig, niet heel humoristisch en juist heel serieus. Soms ergeren haar ouders zich aan Teddy's gedrag, maar Teddy trekt zich daar niets van aan. Ze is liever zoals ze nu is dan als haar ouders. Ze heeft een hekel aan netjes doen in strakke rokjes en vage jurkje en helemaal opgetut rond lopen. Teddy heeft gewoon een hekel aan netjes, ze kan nooit iets netjes houden, of in ieder geval niet lang. Ze is nogal lomp en loopt vaak tegen dingen aan of gooit dingen om. Ze heeft een redelijk grote mond tegen leraren, maar dat komt ook omdat leraren haar overal de schuld van geven en dat is iets waar ze niet tegen kan. Teddy is soms iets te druk en heeft een grote fantasie. Ze bedenkt de gekste figuren of dingen of momenten en soms tekent ze die wel eens. Er is een moment wanneer Teddy verlegen is, en dat is wanneer ze verliefd is, meestal kan ze dan niet helder denken, gaat ze stotteren in zijn buurt en weet ze niet wat ze moet zeggen, maar dat heeft ze pas één keer gehad, toen ze twaalf was, maar Teddy kan niet erg goed omgaan met haar gevoelens voor iemand en die weet daar nog niets van, dus probeert ze het zolang mogelijk voor iedereen te verzwijgen. Ze is verder ook een grote dierenvriend. Ze werkt voor wat zakcenten bij het dierenasiel en ze heeft drie honden; Cookie, Dougie en Snoopy. Dougie en Snoopy zijn net één jaar oud en zijn een tweeling. Verder is Teddy goed bevriend met veel jongens en veel van die jongens kunnen niet van haar af blijven, niet op de vieze manier, maar veel van haar (mannelijke) vrienden kunnen niet van haar haar afblijven, niet van haar zij, want ze kan niet tegen kietelen en er gaat geen dag voorbij dat tenminste één iemand haar heeft geknuffeld. Veel van haar vrienden noemen haar schattig, om hoe ze eruit ziet, hoe ze doet, gewoon om wie ze is.
    Uiterlijk:


    Teddy heeft lange bruine krullen, maar soms lijkt het meer slag. Haar voorste plukken zitten bijna altijd vast en ze doet niet erg veel aan haar haar. Ze kan er overigens niet tegen als iemand aan haar haar zit, maar dat gebeurt toch vaker. Teddy heeft een vrolijk gezicht, met een schattige, beetje grote, wipneus, die ze zelf tevens haat. Haar ogen zijn donkerbruin en vaak twinkelen ze. Om haar bruine ogen zit meestal een laag mascara en een randje eyeliner. Verder heeft ze nooit meer make-up op, ze draagt dus geen foundation. Teddy heeft een mooie glimlach met redelijk rechte tanden, ze heeft wel nooit een beugel gehad, haar ouders vonden het niet nodig. Teddy is niet zo groot, 1.65m en is erg licht, je kunt haar gemakkelijk optillen en rond draaien. Meestal draagt Teddy skinny jeans, waarvan ze heel erg veel verschillende heeft. Veel donkere met gaten of normale donkere, maar ze heeft ook gekleurde, bijvoorbeeld haar warm rode skinny, deze draagt ze heel graag. Ze heeft niet erg snel iets echt roze aan of een jurkje. Alleen als het moet of als het echt een speciaal ding is. Ze draagt het liefst een blouseje, een sweater, een blazer of gewoon een shirtje. Teddy houdt van vrolijke kleding, bijvoorbeeld een t-shirtje met een vrolijke en drukke print erop, ze houdt niet echt van iets heel erg neutraals. Ze loopt altijd op sneakers, behalve op een gala, dan probeert ze hakken aan te trekken, maar meestal werkt dat niet mee. Teddy heeft veel soorten sneakers, maar ze draagt het liefst haar knal rode, blauwe of paarse sneakers, tenminste als ze iets aanheeft wat erbij past. Ze houdt van sportieve, maar mooie kleding, maar ze vindt de 'sailor' style, met strepen en bretels vindt ze zelf ook erg mooi. Verder heeft Teddy ook een bril, zo'n monteur als Louis en ze heeft ook een nerdbril, maar ze doet hem liever niet op.
    Land afkomst: Teddy woonde vroeger in Schotland met haar ouders.
    Familiegeschiedenis: Teddy is geboren op 31 december als dochter van Charles en Lela McLott, in een oud Schots dorpje. Ze woonde tot haar elfde levenjaar in Schotland, daarna is ze met haar ouders naar Engeland verhuisd, waar ze een nieuw leven gingen beginnen. Haar ouders waren altijd heel druk, haar vader werkt als manager van een vijf sterren hotel in de buurt en haar moeder staat daar achter de receptie en loopt veel door hotel heen om gasten te helpen. Teddy heeft geen contact meer met andere familie leden, ze heeft nog één oma in Schotland wonen, die ze heel graag nog eens wilt zien en ze heeft daar nog één oom wonen en verder heeft ze geen andere familie meer, wat ze zelf niet heel erg leuk vindt, want veel mensen om haar heen praten over hun familie en Teddy heeft er bijna geen, daarom is ze ook heel graag bij andere mensen en helpt ze ook mee in het hotel, wat ook deels moet van haar ouders.
    Extra: Teddy is niet echt een meisje-meisje. Ze speelt voetbal in haar vrije tijd op het grasveldje tegenover haar huis met een jongen uit de buurt, Kevin. Teddy ziet hem ook een beetje als een oudere broer die ze nooit heeft gehad. Hij is tevens één van haar vrienden, maar ze kent hem eigenlijk niet zo goed. Ze vertellen heel erg veel aan elkaar en luisteren ook goed naar elkaar, ook kloten ze maar gewoon wat op het veldje, ze zitten niet bij elkaar op school maar ze zijn toch goede vrienden. Verder is Teddy verslaafd aan video-games spelen, op haar nintendo speelt ze het liefst pokémon, ze speelt ook graag van allerlei spellen op haar XBOX 360 en ze doet ook graag spelletjes op haar iPhone, dus ze is een beetje game verslaafd. Verder houdt Teddy ervan om te tekenen, waar ze haar fantasie in vrije loop kan laten gaan. Ze kan best goed tekenen, volgens vele en meestal doet ze dat het liefst buiten, ook al is het -20 graden. Ook speelt ze nog gitaar, maar ze kan geen noten lezen, ze speelt gewoon melodietjes die ze hoort of zelf bedenkt. Als laatste kan ze absoluut niet tegen kietelen en dat weet ook bijna iedereen.

    hope you like it (:


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Riverfire schreef:
    Rol: (Toekomstige) vriendin één van de boys. Het liefst Niall of Hazza. (: Is goed bevriend met hoofdpersonage?
    Volledige naam: Maddisón Axelle Sophia Caverly.
    Bijnaam: Door haar vriendinnen wordt ze vaak Maddi genoemd, maar door haar vriendje en de andere boys wordt ze Mads genoemd. Het wordt nog wel eens door elkaar gebruikt.
    Leeftijd+datum: Ze is 17 jaar oud, ze wordt 18 op 4 maart.
    Uiterlijk+foto:


    Maddisón heeft lange, donkerbruine haren die ze goed verzorgd. Eens per week neemt ze een haarmasker en haar haar glanst dan ook altijd. Het lijkt ook bijna altijd précies goed te vallen, maar daarvoor staat ze dan ook uren voor de spiegel. Ze heeft donkergroene ogen en een onzuivere huid. Daarvoor gebruikt ze veel make-up, en dan vooral foundation, om dat te verbergen. Verder gebruikt ze was mascara en lipgloss, maar tijdens feestjes of andere speciale dingen gebruikt ze wel wat meer. Maddisón heeft een vrij normale kledingstijl. Ze draagt bijna altijd gewoon shirtjes met een skinnyjeans en af en toe hoodies of vesten. Het liefst loopt ze ook het hele weekend in haar pyjama. Ze is niet zo van de jurkjes, maar bij speciale gelegenheden draagt ze ze wel. Dan steelt ze daarmee ook helemaal de show, ze heeft een geweldig figuur, maar bedekt dat meestal.
    Karakter: Maddisón is een meisje dat perfect lijkt in andersmans ogen. Ze lijkt het perfecte leven te hebben vol met vrienden, vermaak, feestjes en een geweldig, groot huis. In tegendeel, ze heeft het vreselijk thuis. Ze kan helemaal niet zo goed met haar ouders overweg en moet vaak alles zelf doen. Ze blijft ook liever op de achtergrond en heeft een heel vast vriendengroepje, maar eigenlijk weet niemand alles over haar. Ze vertelt de jongens nu wel heel erg veel over haarzelf, maar durft nog niet alles te zeggen. Ze is namelijk bang om 'raar of vreemd' gevonden te worden. Hoewel ze niet zo van aandacht houdt, vindt ze het wel leuk om haar eigen moment in de schijnwerpers te hebben. Het andere is dat ze heel snel mensen vertrouwt en dus vaak gekwetst raakt. Natuurlijk heeft Maddisón ook nog goede eigenschappen. Ze is VRESELIJK creatief en schrijft het liefst dagenlang op haar zolderkamertje. Ook als je haar eenmaal kent is ze heel leuk om mee om te gaan en is ook erg spontaan en je kan goed met haar lachen. Ze is altijd wel in voor een grapje. Hetgene wat mensen vaak leuk aan Maddison vinden is dat ze een perfecte portie humor heeft en tegenover vreemden is ze vaak heel open en gezellig.
    Hobby's: Maddisón hobby's zijn vrij makkelijk te raden -natuurlijk- dansen en schrijven. Ze vindt het fijn haar inspiratie en creativiteit kwijt te kunnen in iets dat ze goed kan. Ze schrijft vaak gedichten of 'Stand Alones' omdat ze zich nooit te lang op iets kan concentreren. Haar échte passie is dansen. Ze danst dan ook op professioneel niveau, maar heeft een klein beetje podiumangst waar ze overheen probeert te komen.
    Maddison's passie waar ze haar beroep van probeert ze maken is fotografie. Ze heeft een vreselijk dure camera waar ze erg trots op is en waar ze dan ook altijd zuinig mee zal zijn. Ze heeft veel profijt van haar creativiteit, want de opleiding die ze doet heeft daarmee ook veel mee te maken.
    Familie: Ze heeft een vrij grote familie, ze heeft 3 broertjes en zusjes en 1 grote broer. Haar 2 kleine zusjes zijn Phoebe en Mabel. Haar kleine zusjes irriteren haar vaak door hun 'bewondering' voor hun grote zus. Hoewel ze vaak ruzietjes en dergelijke hebben vind ze haar zusjes vreselijk lief en past dan ook met alle plezier op ze. Hetzelfde geldt voor haar kleine broertje, Thomas -ook wel Thommy genoemd-. Dan heeft ze nog haar grote broer, haar enige echte steun en toeverlaat waar ze naar toe gaat als ze problemen heeft, Gabe. Ze woont samen met haar moeder en vader, broetjes en zusjes in dit huis.
    Extra: Ze heeft de droom om ooit over haar podiumangst heen te komen en professioneel te gaan dansen in grote shows. Haar dansstijl is vooral streetdance, maar ze kan ook [modern] ballet en hip hop.
    Veel mensen vinden haar verwaand, omdat ze veel van haar vader krijgt. Ze vindt dit vreselijk, want ze heeft gewoon een bijbaantje in een supermarkt in Londen.
    Maddison is ook een meisje dat veel aanzien heeft op school, maar daardoor weinig vrienden. Vele meisjes zijn jaloers op haar, maar ze beseft dat niet echt. Ze is blij met het vaste vriendengroepje dat ze heeft.
    Maddison doet een opleiding fotografie in Londen. Ze woont 10 minuutjes van haar school vandaan en vindt het niet erg om even de fiets te nemen. Ze ziet er wel naar uit om een eigen appartementje dichter in de buurt van haar opleiding te nemen en is nu op zoek naar haar eigen woning.

    Ik heb deze rol één keer gebruikt, een paar maanden geleden. Die rol is volgens mij zelfs niet gebruikt, dus hij is nog volledig origineel! (:


    IK HEB DE EERSTE ROL GEKOZEN!!! <3

    Riverfire heeft de rol gekregen voor de vriendin van een van de jongens... (;

    Dus die hoef je niet meer te doen succes met de rest!!
    Maar voor de andere jongens kan misschien nog...

    'x Liefs

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 20:08 ]


    Louis saying to you, "Can I call you the Earth? Seeing as you are my whole World.."