• Hey mensjes,

    Maanling en ik hebben een HP-celebrity alphabet gemaakt, en wie wilt van deze lijst een gif maken?
    Het liefste iedere letter+naam apart, bijvoorbeeld eerst "A - Alan Rickman", dan "B - Bertie Gilbert" enz.

    A – Alan Rickman
    B – Bertie Gilbert
    C = Clémence Poésy
    D – Daniël Radcliffe
    E – Emma Waphson
    F – Freddie Stroma
    G – Gemma Jones
    H – Helena Bonham Carter
    I – Ian Hart
    J – Jamie John Johnny Jason
    K – Katie Leung
    L – LET'S FUCK ALAN RICKMAN!
    M – Maggie Lewis
    N – Nick Shrim
    O – Oliver Phelps
    P – Predrag Ferris
    Q – Quirrell
    R – Rups Coltraine
    S – Sean Bigg
    T – Tom Felton
    U – U R SUPER ALAN RICKMAN!
    V – Veronica Clifford
    W – Warwick Davis
    X – Xenophilus Lovegood
    Y – David Yates
    Z – Zoë wannamaker


    xx Rosa en Jip.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 12:56 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Maanling schreef:
    Lichte vertaling van ons vage gebrabbel

    E: Combinatie van Thompson en Watson. Heel vaak, ik weet het. IK WIST WEL DAT WE DE NORMALE NAMEN ERBIJ MOESTEN DOEN!
    J: Jamie Campbell Bower, John Hurt, Johnny Depp, Jason Isaacs
    M: Maggie Smith, Matthew Lewis
    N: Nick Shrim is heus wel een acteur! Da's Zacherias Smid
    Q: We konden geen acteur met een Q vinden >.<
    R: Rupert Grint en Robbie Coltraine
    X: Konden we ook niet vinden.

    Rosa, we hebben dit lijstje verkeerd aangepakt, maar ik lig nu wel weer helemaal plat x'D


    Maak dan zelf een gif, als je zo moeilijk gaat doen .___.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    Ja, als je van die namen gaat samennemen, gaat het nooit lukken daar een gif van te maken ._________.

    Huh, maar het hoeven ook geen plaatjes te zijn ofcourse, toch gewoon die namen in letters?
    of ben ik nou zo dom? =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Huh, maar het hoeven ook geen plaatjes te zijn ofcourse, toch gewoon die namen in letters?
    of ben ik nou zo dom? =P


    Ergens wel, aangezien het vrij nutteloos is
    ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Huh, maar het hoeven ook geen plaatjes te zijn ofcourse, toch gewoon die namen in letters?
    of ben ik nou zo dom? =P


    Waarom doe je het in godsnaam niet zelf? Zelf een simpele gif maken is makkelijk. Het leren van een gif maken met die letters kost je een halfuurtje, inclusief het downloaden van GIMP


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Waarom doe je het in godsnaam niet zelf? Zelf een simpele gif maken is makkelijk. Het leren van een gif maken met die letters kost je een halfuurtje, inclusief het downloaden van GIMP

    Wow, relax. We vragen het omdat we het zelf niet kunnen, lijkt me duidelijk. Maar als je het niet wilt maken, reageer je toch niet :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...