ScotlandYard;
''Oké, ik heb het gevoel dat ik deze important moet doen. Blijkbaar is er een klein meningsverschil tussen enkele gebruikers hier op Q over tumblr-blogs die bij verhalen horen. Één van hen heeft me gevraagd of ik er iets van gehoord had aangezien de anderen haar ervan beschuldigden het idee gestolen te hebben.
Nu, ik ga me niet in hun discussie bemoeien maar ik wil even iets zeggen. Hun tumblr heeft een eerste post gekregen op 25 september, de mijne op 23 september. Technisch gezien was ik dus eerst. Voor zover ik weet lezen zij dit verhaal niet en ik lees dat van hen niet. Ik ga niet zeggen dat zij mijn idee gestolen hebben. Als ze zich er toch op gebaseerd hebben, fijn, leuk dat ik iemand kon inspireren. Ik ga geen ruzie maken over zoiets onbenulligs. Een blog geeft een verhaal extra dimensie en maakt het levensechter.
Wat ik wil zeggen is, ik maak hier geen probleem van. En ik vraag jullie, degenen wie ik bedoel weten het als ze dit zouden lezen, maken jullie er alsjeblief ook geen probleem van.''
http://www.quizlet.nl/chapters/587483/important/
It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~