• Link naar de story.


    Hier komen One Shots in te staan die ik voor vriendinnen maak, en voor jullie. (:
    Als je een One Shot wilt, vul dan even dit lijstje in!;


    Naam en achternaam;
    Uiterlijk-magfoto,hoeftniet;
    Innerlijk;
    One shot over;
    Genre?;
    16+?;
    Idee voor verhaallijn? Hoeft ook niet persé;

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 22:10 ]

    Naam en achternaam; Maddison Axelle Sophia Caverly.
    Uiterlijk-magfoto,hoeftniet;


    Innerlijk; Maddisón is het meisje dat erg verkeerd wordt ingeschat door haar vriendinnen. Ze is is vaak heel vrolijk en spontaan, maar voelt ze zich gewoon vreselijk. Ze heeft nooit haarzelf kunnen zijn, ze was te anders. Ze heeft een leuke tijd op school, maar vindt het veel leuker met Niall en de andere jongens. Maddisón is ook heel erg onzeker en zou nooit iemand te snel vertrouwen. Haar goede eigenschappen zijn dat ze heel erg creatief en muzikaal is. In tegendeel daarvan is ze juist helemaal niet sportief en heeft een hekel aan sporten. Ze zit het liefst het hele weekend in haar pyjama op de bank, maar heeft soms ook weer eens zin om wat actiefs te doen. Ze komt niet snel los bij vreemden, maar als je goed bevriend met haar bent wil je liever dat ze soms even haar mond houdt. Ze is heel spontaan en is altijd in voor een grapje. Daarbuiten is Maddison een echte schijterd. Bij het kleinste dingetje is ze al bang en bij griezelfilms ligt ze het liefst de hele film in iemands armen terwijl ze niet kijkt.
    One shot over; Niall Horan.
    Genre?; Romantiek, humor. (:
    16+?; Ja, ik wil wel een keer een 16+. Ghehe.
    Idee voor verhaallijn? Hoeft ook niet persé; Ik weet niet echt iets.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 22:51 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ga nu over Harry invullen, hihi.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Naam en achternaam; Audrey Sophie Wright.
    Uiterlijk-magfoto,hoeftniet;


    Innerlijk; Audrey is een aardig meisje, maar ze kan ook een diva zijn. Als ze dronken is, heeft ze helemaal niets onder controle, daarom probeert ze het vaak te verkomen. Audrey heeft veel problemen gehad in het verleden, en ze kan erg in paniek raken als er iets ergs gebeurt, wat er in haar verleden ook gebeurt is. En het slechte aan haar is, dat ze mensen te snel vertrouwt, daardoor raakt ze vaak in de problemen.
    One shot over; Harry Styles of iemand anders, maakt niet uit. (:
    Genre?; Drama, humor.
    16+?; Nee.
    Idee voor verhaallijn? Hoeft ook niet persé; Ik weet niets. ;o

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 23:15 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.