• Het blijkt dat jongeren, die nu naar een andere school gaan steeds minder goed kunnen spellen. Like 'Herrinnering' verkeerd schrijven enzo, nou had ik dus vandaag een toets, over spelling, hoezo kinderachtig had ik ook altijd op de basisschool maar het moest omdat ik zeg maar anders niet meer op een universiteit kan worden aangenomen(Niet dat ik daar al heen kan ik moet nog 3 jaar.) Want dan gaan ze ook zo'n test doen ofzo, maar ik heb hem totaal verneukt..o.O Like wie heeft bedacht dat je 'sowieso' zo schrijft ik dacht dat je dat zo schreef. 'zowiezo...' o.O

    Oké wíe is er nog meer zo slecht in dat soort dingen.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Schrijffouten aangepast ^^)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik (A)
    Ik kan egt niet spellen hoar xD


    Crack a bottle

    Ik (A)
    Ik kan egt niet spellen hoar xD

    He dat is een hele opluchting,.. ik weet ook neit wat links en rechts is enzo,...x'D En dat zit op VWO, dat zegt mijn ma altijd.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik ben slecht in spelling! [a]
    wauw ik kan het gewoon écht niet.. :S
    en dan hebben ze ook nog van die rare dingen en dan.. BUUUUH. :|


    AAP

    Stridie, sistah!!x<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    is het dan niet zowiezo ? Oo

    is het dan niet zowiezo ? Oo
    Nee man, het is sowieso, ja dat heb ik ook pas geleerd hoor.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    He dat is een hele opluchting,.. ik weet ook neit wat links en rechts is enzo,...x'D En dat zit op VWO, dat zegt mijn ma altijd.


    Whii ,,ik weet ook nooit wat links en rechts is xD
    Dan moet je je vingers in een L vorm houden ,, en dan krijg je 1 goede L en dat is dan links ,,die andere L staat dan naar binnen xD En dat is duss rechts,,
    Iemand sei soo een keer tegen mij: CHANTOU,Links!
    En ik soo eerst mij vingers ophouden,, Hij soo: Wat doe jij dan?
    Ik: Uitvinden wat links is xD


    Crack a bottle

    (...)

    Whii ,,ik weet ook nooit wat links en rechts is xD
    Dan moet je je vingers in een L vorm houden ,, en dan krijg je 1 goede L en dat is dan links ,,die andere L staat dan naar binnen xD En dat is duss rechts,,
    Iemand sei soo een keer tegen mij: CHANTOU,Links!
    En ik soo eerst mij vingers ophouden,, Hij soo: Wat doe jij dan?
    Ik: Uitvinden wat links is xD

    Ja i know dat doe ik dus ook altijd zitten ze me vaag ana te kijken, en met twister schrijf ik het op mijn handen en voeten..x'D Dat staat er dan nog 5 dagen op omdat het met benzine stift is geschreven maar hee, das cool!x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Kwee nie.. Herrinnering kan ik dus echt niet schrijven majaa (eerste keer juist geschreven)
    Ma véél mensen op Quizlet (Srr als ik kutterig doe ma het is de waarheid) doen echt geen moeite om correct te schrijven.
    Sorry hé ma da werkt mij op de zenuwen. Ok ik schrijf ook soms niet super goed (zoals die dat daarstraks ^^) vooral als ik snel tijp maar echt laatst las ik :
    Fiew ipv View. Sorry ma dat is toch niet normaal. Iemand zei me eens dat iemand kon schreef als de verlede tijd van ken. Klopt toch ook niet :8. Ik weet dat ik nu irritant doe maar soms is het echt niet te lezen...
    Voila ik laat mijn mening achter.. Als je er niet mee eens, wel pech voor jou..


    VIP - Very Important Penguin

    ik ben wel nog goed in spelling :p maar ik erger me er dikwijls zelf aan als ik iemand een heel dommespellingsfout zie maken ofzo, dus probeer ik zelf altijd zo correct mogelijk te schrijven. Maar bij moeilijke/ nieuwe woorden, tja, als je daar eens een fout in maakt. Je leert uit je fouten he (;

    Het is herinnering.
    En ik word doodgegooit met spelling.
    Toch gaat het altijd wel eens fout.
    Nederlands is gewoon moeilijk, je kunt nooit perfect zijn in de taal.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Het is herinnering.
    En ik word doodgegooit met spelling.
    Toch gaat het altijd wel eens fout.
    Nederlands is gewoon moeilijk, je kunt nooit perfect zijn in de taal.

    Ach shit. Ik zal het toch nooit leren.. --"
    Die dubbele letters zijn soms irritant.. xD


    VIP - Very Important Penguin

    PUKKELxDING schreef:
    Nederlands is gewoon moeilijk, je kunt nooit perfect zijn in de taal.

    nee, da's waar. Er zijn dan ook altijd zo van die gastjes die het nodig vinden zo af en toe de spelling eens te veranderen >.<

    UseSomebody schreef:
    (...)
    nee, da's waar. Er zijn dan ook altijd zo van die gastjes die het nodig vinden zo af en toe de spelling eens te veranderen >.<
    Daarom is Nederlands de moeilijkste taal die er is.


    Life is hard and then we die