• Ik slaap tegenwoordig heel slecht.Dan ga ik om tien uur slapen,en dan om half twaalf slaap ik nog niet.

    Heeft iemand tips.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ga om half 10 naar boven. Maak je ogen gewoon moe met iets, bijvoorbeeld even een boek lezen ofzo? Dat helpt bij mij vaak. Of een verhaal schrijven.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Aaargh, dat heb ik ook! Maar blijven piekeren en omdraaien... tegenwoordig steek ik gewoon mijn muziek m'n oren (wel alleen piano-muziek) en dan lukt het na een tijdje wel (:
    nadeel is dat je i-pod of wat dan ook heel vaak plat is


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blijf niet tv kijken of op de pc zitten tot vlak voor je gaat slapen.
    Ga naar boven als je moe bent en lees nog beetje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Geen tv kijken en computeren een uur voor je op bed gaat, zorgen dat alles waar je over kunt stressen (huiswerk) af is, en voor je gaat slapen nog iets doen als lezen, daar wordt je lekker rustig van. Works for me (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Voordat je naar bed gaat thee drinken of zo?


    26 - 02 - '16

    Ga later naar bed, je moet niet naar bed gaan als je niet moe bent. Ga naar bed als je moe bent dan slaap je sneller.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kijk op je klok en spreek een 'cool' uur af met jezelf, bv. 22.22u. Dan doe je je ogen dicht en moet je jezelf bevelen ze niet meer open te doen, hoe groot die drang ook is. Op den duur gaat je lichaam zo ontspannen en vermoeid raken, dat je vanzelf in slaap valt. Natuurlijk moet je jezelf ook verbieden tot op zekere hoogte niet meer te bewegen.

    Zo is het mij een tijd geleden gelukt.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein