• Een maand geleden had ik op Facebook een foto van een getekend klaslokaal geplaatst. Op ieder kind in dat lokaal had ik een vriend op facebook getagd.
    Daaronder was een heel gesprek ontstaan en zo leerde meisje G jongetje B kennen.
    Afgelopen weekend hebben ze tot laat in de nacht gepraat op msn en daarna smste ze de hele dag door. G begon B leuk te vinden en B begon G leuk te vinden.

    Alleen B is een van mijn beste vrienden en G is een goede vriendin van mij en zit bij mij in de klas.
    Vandaag zat G constant over B te praten. Maar dan ook echt de hele dag door.
    En ik ben echt blij voor ze aangezien ze allebei aan mij hebben toe gegeven dat ze elkaar leuk vinden. En ik hoop dat ze wat samen krijgen.
    Maar ik begin me eigen zo vreselijk te irriteren aan G. Hoe kan ik nou op een lieve manier duidelijk maken dat ze me een beetje aan het irriteren is?

    voordat de mensen gaan denken dat ik jaloers ben, nee, dat ben ik niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zeggen hoe het is. Vertel haar dat je heel blij bent, maar het voor jou leuker zou zijn als er ook nog iets anders is om over te praten, omdat jij B. (of was het g...?) niet leuk vindt.

    Ehm, nouja, dat is normaal gedrag toch als je verliefd bent?
    Mijn vrienden irriteren me ook wel eens daar in, maar omdat ze verliefd zijn laat ik ze lekker gelukkig zijn. Natuurlijk willen ze erover praten, dat snap ik echt wel.
    en eigenlijk heb ik zelf nooit echt iets boeiends te vertellen


    Life is hard and then we die

    Tell her?
    Zeg dat ze er gerust over mag praten, en dat je dat ook best leuk vindt, maar dat jij zo nu en dan ook wat wilt vertellen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm, nouja, dat is normaal gedrag toch als je verliefd bent?
    Mijn vrienden irriteren me ook wel eens daar in, maar omdat ze verliefd zijn laat ik ze lekker gelukkig zijn. Natuurlijk willen ze erover praten, dat snap ik echt wel.
    en eigenlijk heb ik zelf nooit echt iets boeiends te vertellen


    Ik vertel ook wel eens iets over de jongen waar op ik verliefd bent.
    Maar zij overdrijft wel heel erg.
    Het gaat ongeveer zo:
    Ik: dit weekend heb ik gejudoowd. Enzo.
    Vriendin 1: mijn broer had dit weekend weer eens iets slims gedaan…
    Vriendin 2: hahaha. Serieus?
    G: B smste me toe net! Hij wensde me succes voor mijn so.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Annoying as fuck, vooral als ze ook voor je neus gaan staan zoenen. Fffuuu. Seriously, als ik ooit een vriendje krijg ga ik me op z'n minst voornemen de rest van de wereld niet lastig te vallen met geslijm.
    Ik zou zeggen: 'okay, I get your point. Heb nu voor de rest van de dag wel genoeg over die dude gehoord'.


    No growth of the heart is ever a waste

    'Ja, ik weet het, he is fucking fantastic. Go kiss already, and stop bugging me.'
    Nee, eh

    Gewoon eerlijk, vriendelijk zeggen c: Ofwel een beetje plagend ...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Taize schreef:
    Tell her?
    Zeg dat ze er gerust over mag praten, en dat je dat ook best leuk vindt, maar dat jij zo nu en dan ook wat wilt vertellen.


    Inspiration can hit you any time

    Taize schreef:
    Tell her? Zeg dat ze er gerust over mag praten, en dat je dat ook best leuk vindt, maar dat jij zo nu en dan ook wat wilt vertellen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm, nouja, dat is normaal gedrag toch als je verliefd bent?
    Mijn vrienden irriteren me ook wel eens daar in, maar omdat ze verliefd zijn laat ik ze lekker gelukkig zijn. Natuurlijk willen ze erover praten, dat snap ik echt wel.
    en eigenlijk heb ik zelf nooit echt iets boeiends te vertellen


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!