• Zoveelste levenloze topic today, go me.
    Maar probeer -als je op een laptop of pc zit- om ipv met je rechterduim, met je linkerduim de spatie aan te slaan. :Y)

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik gebruik nooit mij duimen. :'D
    Alleen mijn rechter- en linker wijsvinger en middelvinger. 8D

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

ALTERMOON schreef:
    Ik typ de spatie altijd met linker- en rechterduim :W

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Niks moeilijks aan. Heb ik nu ook gedaan! :D

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Lol ik doe dat altijd al met mijn linker duim...
    Eigenlijk is het heel raar nu ik erop let.
    En met mijn rechter duim gaat het opzich ook best makkelijk hoewel dat wel even wennen is. ^^

Bij mij gaat het prima. Sowieso gebruik ik nooit mijn duim voor de spatiebalk, altijd mijn wijsvinger.

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

Ik haat denken tijdens het typen dus dit bericht was hel, maar het lukte.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Ik moet er heel erg over nadenken, meheh. Maar voor de rest gaat 't wel redelijk.

"I shut my eyes in order to see.'

Cayenne schreef:
    dat gaat goed hoor, maar ik tik nooit met mijn duim op de spatie, ik tik altijd met mijn rechterwijsvinger.. =p

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Intelligence schreef:
    Ik gebruik nooit mij duimen. :'D
    Alleen mijn rechter- en linker wijsvinger en middelvinger. 8D

Pff dat is echt irritant, lol.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Ik tik hem niet eens aan met mijn duimen :'D

-

Tate schreef:
    Ik typ altijd met mijn linkerduim :'D Dat verschilt van persoon ;d

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

*controleert het* tsja, ik doe het voornamelijk met links kom ik nu achter.. :D

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

Het is trouwens vet irritant om te gaan denken over hoe je typt als je wat typt. Ik maak teveel fouten zo :'D

-

Ik heb hier ooit al eens een topic over gemaakt :'D Lang geleden en toen had ik het bericht helemaal met mijn linkerduim getypt en deed ik er enorm lang over.