• Wow, Helena Bonham Cartar (Bellatrix in Harry Potter films) is al 45 jaar!
    Had ik echt niet verwacht!

"I solemnly swear that i am up to no good."

Zo oud is dat toch niet?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Nee, inderdaad, ik had het al verwacht.
    Alan Rickman -snape- is al 65 jaar.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik schrok me pas de pleures toen ik de actrice van Moaning Myrtle opzocht :'D.

No growth of the heart is ever a waste

C18 schreef:

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

C18 schreef:

Shoganai i ne~

C18 schreef:

Dit.
    Van die actrice die Bellatrix speelt had ik het wel verwacht, dat kon je wel een beetje zien ook.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

C18 schreef:

Ik ook!
    Maar ik vond in interviews Helena zo kinderlijk overkomen!;)

"I solemnly swear that i am up to no good."

C18 schreef:

*Zoekt op*

ars moriendi

C18 schreef:

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

C18 schreef:

Ik wel, ondanks dat ze er nog erg goed uit ziet (:

[ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 12:56 ]

Home is now behind you. The world is ahead!

C18 schreef:

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Sid schreef:
    Ik wel, ondanks dat ze er nog erg goed uit ziet (:

Your make-up is terrible

Ik wist het wel, maar mán, dat is nogsteeds een ontzettend mooie vrouw :9~

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

C18 schreef:

*zoekt op*
    Mijn god! Die is idd oud... O.o

Maar Helena Bonham Cartar is helemaal niet zo oud, hoor. Sterker nog: ze is 2 jaar jonger dan Bellatrix was in 1998. XD

Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca