• Ik had uit een HP-bladmuziek boek een nummer gekopieerd, A Window To The Past. Die was drie pagina's, en er kwamen vier pagina's uit de printer.
    En op de laatste pagina, staat een uitgeveegd, donker gezicht. Ik zie een oog, een neus en een open mond, met wenkbrauwen en voorhoofd. Alleen de linkerkant van het gezicht, de rechterkant is helemaal vaag en heeft laat maar zeggen geen oogkas.
    En dit vind ik eng, want op die pagina was nergens ook maar één foto van een gezicht te zien...

    Nu maar hopen dat het de geest van Sirius is ofzo, en geen enge demon... =P

    edit: Omg, faal. Mijn vader wilde grappig doen en heeft zijn gezicht onder de scanner gelegd >.<

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 22:13 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    I like your dad! :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Haha. Je vader is geniaal :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wandering schreef:
    (...)

    Hmmm.. daar vraag je me wat(:
    Wat voor grappen ik wel eens uithaal zijn van die dingen dat ik allerlei lege wijnflessen op de bar zet en dan dood op de bank ga liggen fso. Maar om iemand echt te laten schrikken.. ik heb eigenlijk geen idee D:

    Lol, die is wel cool. Maar mijn vader is alleen 's avonds thuis en we hebben geen wijn in huis.
    Of ik ga in de vakantie eens 's avonds onder zijn dekens liggen in bed, met witte make-up op zodat ik heel bleek lijk, en als hij dan gaat slapen heb ik hem teruggepakt, lol.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Lol, die is wel cool. Maar mijn vader is alleen 's avonds thuis en we hebben geen wijn in huis.
    Of ik ga in de vakantie eens 's avonds onder zijn dekens liggen in bed, met witte make-up op zodat ik heel bleek lijk, en als hij dan gaat slapen heb ik hem teruggepakt, lol.


    Haha, die is ook best awesome. Je kunt hem ook doodserieus vertellen dat je zwanger bent(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Omg, jouw vader is geniaal :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wandering schreef:
    (...)

    Haha, die is ook best awesome. Je kunt hem ook doodserieus vertellen dat je zwanger bent(:

    Met 14 jaar? Gaat een beetje moeilijk, lol.
    Of ik ga gewoon naast zijn bed staan en roep keihard: "AVADA KEDAVRA!" Zal ie leuk vinden =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Met 14 jaar? Gaat een beetje moeilijk, lol.
    Of ik ga gewoon naast zijn bed staan en roep keihard: "AVADA KEDAVRA!" Zal ie leuk vinden =D


    Dat kan toch prima als je 14 bent of ben ik nou gek?(:
    Hahaha, die ga ik echt een keer doen :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Dat kan toch prima als je 14 bent of ben ik nou gek?(:
    Hahaha, die ga ik echt een keer doen :'D.

    Dat wel, maar hij weet ook wel dat ik geen vriendje en alles heb... Lol. En ik ben ontieglijk slecht in liegen x)

    Good luck! Mijn vader gaat zoveel spijt hebben, lol.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Dat wel, maar hij weet ook wel dat ik geen vriendje en alles heb... Lol. En ik ben ontieglijk slecht in liegen x)

    Good luck! Mijn vader gaat zoveel spijt hebben, lol.


    Haha, jij ook heel veel succes(bloos)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bojangles schreef:
    I like your dad! :'D


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Hahahahahahaha gossie XD


    Life is hard and then we die