• [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 23:07 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:42 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik word heus wel blij van reacties hoor :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het is wel mooi, maar ik kan er niet echt uithalen dat ze van Harry Potter zijn, zoals je al zei in een ander topic, behalve dan dat de naam eronder staat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    die 2de vind ik gaaf :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    wauuuwww, echt super moooi !!(H)

    Dat heb je netjes gedaan! Ik vind de eerste twee vooral het mooiste en ach, die zes vingers vielen me niet eens echt op ( of dat ligt gewoon aan mij ;'D )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nice =D
    Een vriendin van mij, Minsa, heeft ook een keertje Draco getekend lol.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Nice =D
    Een vriendin van mij, Minsa, heeft ook een keertje Draco getekend lol.

    Lol, die heb ik nooit afgemaakt. :B

    Mooie tekeningen trouwens. ^^

    Die van Fred vindt ik het leukst. Die andere zijn ook mooi! :9~


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Leeeuk


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Dracoo <3


    Firm believer of all that is magic

    Die van Freddie is het leukste! :'D I love it! en het viel me niet op dat Marce zes vingers had..

    oke eigenlijk wel maar goed ik dacht ik zeg even dat het niet opvalt. (cat)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 16:21 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vind ze erg leuk, maar ze missen inderdaad het herkenbare en over het algemeen ook wat details.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    eerst dacht ik dat het gewoon mensen waren, maar toen ik de naam 'harry potter' hoorden vallen viel t kwartje bij mij haha (:
    ik vind die laatste heel mooi getekend, en freddie vind ik ook leuk getekend! (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 21:49 ]

    Luther schreef:
    Die van Fred vindt ik het leukst. Die andere zijn ook mooi! :9~


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.