I was bored so I made a drawing of a girl.
Er zit wel een betekenis achter maar ik heb niet zoveel zin omdat hier neer te pleuren.
En ik weet dat de kwaliteit slecht is, maar dat komt omdat de tekening eigenlijk best klein is.
What do you think?
- Home
- Forum
- Creativiteit
- Drawing
Drawing - Creativiteit
-
17 dec 2011 - 14:0017 dec 2011 - 14:02
Ze huilt bloed... :c 'k Vind 'm mooi. De verhoudingen kloppen hier en daar niet helemaal, maar dat stoort verder ook niet zo hoor. ^^
17 dec 2011 - 14:04Ik vind hem mooi gemaakt!
And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.
17 dec 2011 - 14:04Slecht? Sorry hoor, maar als ik dat na zou tekenen, zou het meer op een olifant of zo lijken :W
Ik vind hem echt mooi *O*"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
17 dec 2011 - 14:04Minsa schreef:
Ze huilt bloed... :c 'k Vind 'm mooi. De verhoudingen kloppen hier en daar niet helemaal, maar dat stoort verder ook niet zo hoor. ^^
Dankje.
Ja ik weet het, ik heb ook niet zoveel tijd en aandacht aan deze tekening besteed want ik moest 'm eigenlijk een beetje afraffelen. :c17 dec 2011 - 14:07ILOVELIEKE schreef:
Slecht? Sorry hoor, maar als ik dat na zou tekenen, zou het meer op een olifant of zo lijken :W
Ik vind hem echt mooi *O*
Aw dankjewel haha (bloos)17 dec 2011 - 14:5917 dec 2011 - 15:08Minsa schreef:
Ze huilt bloed... :c 'k Vind 'm mooi. De verhoudingen kloppen hier en daar niet helemaal, maar dat stoort verder ook niet zo hoor. ^^Quiet the mind, and the soul will speak.
17 dec 2011 - 15:4217 dec 2011 - 15:44Ik vind hem erg mooi (: Ik moet nog hard werken voor ik zoiets uit mijn hoofd op de computer kan x]
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
17 dec 2011 - 15:53Shinon schreef:
Ik vind hem erg mooi (: Ik moet nog hard werken voor ik zoiets uit mijn hoofd op de computer kan x]
Dankjewel
Ik moet wel zeggen dat ik een paar plaatjes heb bekeken voordat ik hiermee bezig ging. Ben nooit zo goed in houdingen verzinnen en zo17 dec 2011 - 15:53Echt mooi!
Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.
17 dec 2011 - 16:09