• Ik zit nu sinds zeven weken op een andere school. En vanaf eerste mag een zo'n jongen me niet. Ik had nog niks tegen hem gezegd en hij noemde me al dom en zat kut opmerkingen te maken. Ik negeerde het.
    Toen moesten we met gym een heel parcours afleggen met de hele klas. Hij moest mij opvangen en dat deed hij heel overdreven met zijn armen helemaal om me heen. De weken daarna ging alles normaal en deed hij normaal tegen me.
    Woensdag hadden we tussen uur en zat ik met mijn telefoon dus vroeg die jongen: 'Sarita? Mag ik je Blackberry?' Mijn antwoord was nee omdat ik liever niet heb dat iemand aan mijn telefoon komt.
    Zegt hij opeens: 'Hoer, snol, slet, bitch!' Tijdens Levo later op die dag begon hij weer.
    Dus ik zei: 'als je me niet mag, waarom wil je dan wel mijn blackberry lenen?'
    Zegt hij: 'wil ik niet. Je Blackberry stinkt.'
    En zo ging het de hele week door en vandaag bij Duits ging hij opeens mij ook voor Hoer uitmaken. Dus ik zei heel droog: 'wordt eerst maar een groot voordat je groot gaat praten.'

    Maar ik snap dus totaal niet dat hij zo doet, want als hij me niet mag, oké? Maar dat is dan geen reden om me voor Hoer en slet uit te maken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat is er mis met hem O.O


    26 - 02 - '16

    diep vanbinnen is het een klein kinderachtig kind die jou leuk vind maar dat probeert te verbergen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Schurfie schreef:
    Oke hoe kinderachtig is die jongen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Oké, dat is dus heel erg triest wat die jongen doet. Maar wel goed van je dat je je daar niets van aantrekt.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Echt kinderachtig :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hij wil gewoon aandacht.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    boh gek die jongen heeft problemen!
    als ik jou was zou ik hem gewoon op zen plaats zetten!


    Believe in yourself, change the world.

    JaiRy schreef:
    Ugh, dat is er zo een die Meneer de Popiejoopie uit gaat hangen. Niks van aan trekken en gewoon negeren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat triest:W


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.