• 30 september Mensjes!

    Dan word Bill Kaulitz een wassen beeld in Madame tussauds in Berlijn!

    'De pop ziet er net zo uit zoals Bill zich momenteel op het podium begeeft, zegt een woordvoerdster van MT. Het evenbeeld van de zanger draagt een zwarte outfit met een rood shirts. Bovendien kan het wel eens zo zijn dat deze look binnenkort niet meer bij de tijd is. Bill Kaulitz heeft namelijk in de afgelopen jaren zijn haar vaak laten knippen, verven, etc. Bovendien is de zanger nog maar 19 oud, het zou dus kunnen zijn dat hij er binnenkort iets anders uitziet dan nu!'


    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/images/2008/09/25/52e8dfcdf24fyx7.jpg

    Cool, wij gaan in de zomervakantie waarschijnlijk naar Duitsland!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Bill heeft op deze foto precies hetzelfde t-shirt aan als voor dat wassenbeeld wat in Londen zou komen. En op andere duitse sites staan ook foto's, die hetzelfde zijn als voor het wassenbeeld in Londen.


    -

    iiieell xD
    Wat zijn die stipjes xD?


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Ehmm, is dat bill zelf op die foto of het beeld? Want hij heeft wel erg veel moedervlekken in zijn gezicht ö..


    I don't need words to feel those lips.

    Weetje, volgend jaar ga ik naar Londen met myn school. Dan kan ik mss een foto trekken met my naast het beeld van Bill.^^


    We'll never be as young as we are tonight

    iiieell xD
    Wat zijn die stipjes xD?


    Ja dat vraag ik mij ookal af XD
    Maarre ik d8 dat TH een groep was en niet alleen Bill..

    Ik ga daar niet heen, ook niet als het in Berlijn komt. Als ik er heen zou gaan, dan pas als héél TH er zou staan. Voor één beeld ga ik daar niet heen. Voor 4 eigelijk ook niet echt snel, maarja..
    flauw.

    sorry,ik vind dit gwn nogal flauw van je,
    ik ga er ook niet heeen, gewoon omdat ik de kans niet krijg, maar als ik zou moge, zou ik eecht wel gaan
    ik wil da wel zien ze o.o

    Ehmm, is dat bill zelf op die foto of het beeld? Want hij heeft wel erg veel moedervlekken in zijn gezicht ö..


    Dat zijn geen moedervlekken hoor, das voor de afmetingen ofzo denkik..
    Maar er staat op hun site dat als je bij de voorstelling van het beeld wilt zijn (30september), dat je dan naar Madame Tussauds moet gaan in Berlijn, en een cadeau moet meenemen voor Bill. Als je dan bij de eerste 20 bent, mag je gratis binnen om naar de opening te gaan kijken.

    (www.tokiohotel.de)

    Zijn ze gek ofzo?:D Er gaan wrs zowat duizenden meisjes voor dat gebouw staan?!


    Een tomaat is rood. Daah.