Weet niet of er nog rollen nodig zijn... Maar ik had zin om een rol te schrijven, so here you go! En kijk maar wat je er mee doet
Naam: Mary Jane Smith, al luisterd ze meestal naar "MJ"
Leeftijd: 15 jaar
Uiterlijk:
Karakter:Mary Jane is een vrolijke meid, die met iedereen loopt de flirten. Ze heeft de neiging om de hele dag door te praten, en fungeert vooral als boodschapper in de bende. Ze onthoud namelijk de meeste dingen die er tegen haar gezegd worden, en gebruikt dat dan ook gerust tegen je. Ze heeft een zwak voor blonde jongens en is dan ook vrij snel verliefd. Je vind haar óf vervelend- "Man, dat kind kan ook nooit d'r kop dicht houden!"-of je mag haar: "Altijd gezellig met haar!"
Wapen:http://jaysknives.com/schrade/627RosewoodSmallGentsKnife.jpg Deze, een klein zakmesje.
Extra: Mary Jane komt uit Londen, en is samen met haar moeder verhuisd toen ze 8 was. Maar haar moeder ging dood, vermoord door de andere bende.Ze koesterd daarom nogal een wrok tegen deze bende. Als ze boos is, wat ze soms nogal kan worden, vervalt ze in een Brits accent. Ze is niet al te groot, maar met haar kleine zakmes kan ze behoorlijk venijnige steken uitdelen. Haar pa heeft ze nooit gekend. Ze luisterd altijd naar de Ramones, of naar Flogging Molly.
Ze heeft een tongpiercing, en een piercing in eht stukje onder haar lip, weet even niet hoe dat heet. En ze eet bijna alleen maar suiker... (Donuts, wafels met suiker etc.)
Titel?: Look Alive Sunshine, Bulletproof Threat Angel, Sweet Little Revenge of Little Shiny Ramone. (Kies jij maar, ik kan echt niet kiezen...)
Laat je het me weten? xoxo!
[ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:47 ]
Love Will Ligthen The Dark <3