• Mijn directeur is gisteravond overleden aan kanker, dit kreeg ik te horen in mijn klas zonet. Ik ben nu thuis, maar eigenlijk ben ik daar helemaal niet blij mee...
    En ik moest zo huilen, ik ben nog steeds erg verdrietig. Ik wil naar zijn begrafenis toe om zijn familie te condoleren met het erge verlies. Zelf wil ik ook een speech voor hem schrijven.
    Ik voel me er echt zo verdrietig over, hij was zo'n aardige man!


    They were never in fact homeless

    Ahwwww D: Gecondoleerd.
    Onze congiërge ligt thuis ziek, hij heeft teelbalkanker ): en kan pas 15 dec geopereerd worden ):


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kwam er gisteren achter dat een Scheikundeleraar bij mij op school overleden is, ergens vorige week. Dat was de enige scheikundeleraar waarbij ik voldoendes haalde :/


    Destroy what destroys you.

    This allemaal zo hard :( Ik weet helaas donders goed hoe het voelt...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gecondoleerd... :(


    Bad decisions make good stories.

    Ik weet het gecondeleerd!

    Gecondoleerd! Dat is echt verschrikkelijk rot natuurlijk om te horen. Ik zou het ook echt niet leuk vinden als het mij overkwam. Heel veel sterkte.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    nerveus schreef:
    This allemaal zo hard :( Ik weet helaas donders goed hoe het voelt...


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Dilemma schreef:
    Ik kwam er gisteren achter dat een Scheikundeleraar bij mij op school overleden is, ergens vorige week. Dat was de enige scheikundeleraar waarbij ik voldoendes haalde :/

    Gecondoleerd!


    They were never in fact homeless

    Gecondoleerd.
    Mooi dat je naar zijn begrafenis etc. wil, maar hou er wel rekening mee dat er geen hele school naartoe kan...


    Has no one told you she's not breathing?