• Er stond ooit een plaatje, bij een hoofdstuk van Q.. dat was een arm met op de pols 'let go' getatoeeerd, met daaromheen kleine vogeltjes... iemand die dit plaatje kent, en hier wil plaatsen?
    ik heb me helemaal kapot gezocht ^^

    xxxx


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Kijk eens in je geschiedenis? Of bij je abonnementen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Kijk eens in je geschiedenis? Of bij je abonnementen.


    al gedaan,
    en ik heb bladwijzers, ipv abonnementen, omdat ik té veel mail kreeg... maar ook die heb ik al afgezocht... zucht, dat was een werk, haha. 5 pagina's xd


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin



    Bedoel je deze?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:



    Bedoel je deze?


    hmm, nee, al is ie wel mooi (:
    nee het was echt op de pols...


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Er zijn er zo veel van die. Zoek eens op Google anders? (ik ga er niet naar zoeken aangezien ik het afschuwelijk vind) *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    Er zijn er zo veel van die. Zoek eens op Google anders? (ik ga er niet naar zoeken aangezien ik het afschuwelijk vind) *O*


    ik ben ook niet echt een fan van tattoo's, of naja, om ze te laten zetten. Maar sommige dingen zijn inspirerend en leuk om na te tekenen (A)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Roggenrola schreef:
    (...)

    ik ben ook niet echt een fan van tattoo's, of naja, om ze te laten zetten. Maar sommige dingen zijn inspirerend en leuk om na te tekenen (A)

    No, no, no, don't get me wrong. Ik ben zelf tatoeëerder, en vind het design gewoon afschuwelijk. :'D
    Als je echte designs wil natekenen kun je altijd googlen op Ed Hardy of gewone tattoo-artiesten oid. :'D
    Dan help je je skills ook gelijk. Hoe moeilijk zijn wat vogeltjes en een lap tekst?
    (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)