• Dat op het laatste moment voor iets belangrijks gaat gebeuren Pandora's doos zich lijkt te openen? Ik vraag me af hoe ik dit in vredesnaam weer op z'n pootjes ga krijgen. :(
    Nog maar 9 dagen en dan vlieg ik weg! :)

    Edit
    Nog maar 8 dagen!
    Nog maar 7 dagen!

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 15:11 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    En dan ga jij trouwen :9~


    SLOAN.

    (huil)
    Nou, moet je me er ook nog hier mee confronteren :(?

    I'm gonna miss you soooo much :( <3


    Life is hard and then we die

    Peeta schreef:
    En dan ga jij trouwen :9~


    Als onze papieren goedgekeurd worden door NL en NZ :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Voortaan dan ding dichtbinden met Gleipnir.

    Ik weet niet wat er is, maar mijn ervaring is dat het meestal wel goed komt. Succes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    (huil)
    Nou, moet je me er ook nog hier mee confronteren :(?

    I'm gonna miss you soooo much :( <3


    Ik ben niet echt blij op dit moment, behalve over het feit dat ik wegga. De rest werkt niet echt mee. :(


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Huh kun je me vertellen wat je gaat doen ik snap er geen ballos vanxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    Huh kun je me vertellen wat je gaat doen ik snap er geen ballos vanxD


    Ik ga weg uit Nederland en trouwen. :]
    Voor de rest heb ik een shitload aan stress over van alles en allerlei voorbereidingen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Minato schreef:
    (...)

    Ik ga weg uit Nederland en trouwen. :]
    Voor de rest heb ik een shitload aan stress over van alles en allerlei voorbereidingen.

    cool. Hopelijk krijg je het leuk. ALvast veel geluk samen(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aww, het zal allemaal vast en zeker weer opgelost worden! Onwijs veel plezier samen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Aww, het zal allemaal vast en zeker weer opgelost worden! Onwijs veel plezier samen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Defensive schreef:
    Aww, het zal allemaal vast en zeker weer opgelost worden! Onwijs veel plezier samen (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Defensive schreef:
    Aww, het zal allemaal vast en zeker weer opgelost worden! Onwijs veel plezier samen (:


    26 - 02 - '16

    Ik wens je alle geluk.


    Ontspan en alles komt goed!

    Defensive schreef:
    Aww, het zal allemaal vast en zeker weer opgelost worden! Onwijs veel plezier samen (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    HOHOHOHO. Lees ik nu serieus dat je in Nieuw-Zeeland gaat trouwen? Gááááf! Ik wil daar ook trouwen als ik over een hele tijd ga trouwen :3
    Iig: Relax and enjoy it!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.