• http://www.quizlet.nl/poems/11246/mama/
    Lees en zeg wat je er van vind.

    Hoezo noem je je moeder U?

    Je begint beter te worden! Ik vind het mooi.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:12 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hirasawa schreef:
    Hoezo noem je je moeder U?

    Dat doen best veel mensen hoor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zeg jij u tegen je moeder? Mooi, je wordt idd steeds beter :3


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik lees het niet echt als een gedicht eigenlijk, maar wel lief gebaar.


    -

    Devines schreef:
    (...)
    Dat doen best veel mensen hoor.


    Woon je in België?

    Hirasawa schreef:
    Hoezo noem je je moeder U?

    Ik noem mijn ouders ook gewoon u hoor, is dat zo raar dan? =D

    Weer on-topic: Mooi, ook een lief gebaar dat je dat voor d'r geschreven hebt, je wordt inderdaad vergeleken met je vorige gedichten steeds beter!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:14 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ik krijg het neit voor elkaa rom het helemaal te lezen, puur omdat het geen lekker lopend en grammaticaal correct gedicht is. Maar even iets over dat laatste:
    'Want muziek is me alles'
    'Want muziek is mijn alles'

    Spreektaal en schrijftaal moet je echt beter uit elkaar houden. Maar ik zie wel duidelijk verbetering als ik kijk naar je vorige :"D


    Let it come and let it be

    Hirasawa schreef:
    Hoezo noem je je moeder U?


    Ja like duh!

    1 teken van respect.


    ps:ik ben nederlander.

    Countenance schreef:
    Ik krijg het neit voor elkaa rom het helemaal te lezen, puur omdat het geen lekker lopend en grammaticaal correct gedicht is. Maar even iets over dat laatste:
    'Want muziek is me alles'
    'Want muziek is mijn alles'

    Spreektaal en schrijftaal moet je echt beter uit elkaar houden. Maar ik zie wel duidelijk verbetering als ik kijk naar je vorige :"D


    Nouuu, dat wilde ik zeggen. ;c


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hirasawa schreef:
    (...)

    Woon je in België?

    Ik weet niet of jij dat denkt, maar in België wonen wil niet zeggen dat je je ouders met 'u' aanspreekt, hoor. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hirasawa schreef:
    Hoezo noem je je moeder U?


    Ze doet het gelukkig wel met een kleine letter, een grote letter doe je eigenlijk alleen bij een heilige(bloos)

    Anyway, het is weer niet echt een gedicht maar wel een mooi gebaar(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hale schreef:
    (...)

    Ja like duh!

    1 teken van respect.


    ps:ik ben nederlander.


    Ik spreek mijn moeder aan met je of jij, en ik respecteer haar ook. Dus je hoeft niet persé u te zeggen hoor. :')

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:16 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Ik weet niet of jij dat denkt, maar in België wonen wil niet zeggen dat je je ouders met 'u' aanspreekt, hoor. xd


    Tegen wie zeggen Belgen dan wel u? Ik dacht dat in België u ongeveer gelijk stond aan je/jij.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Ik spreek mijn moeder aan met je of jij, en ik respecteer haar ook. Dus je hoeft niet persé U te zeggen hoor. :')
    Hier ook :'D.


    Shoganai i ne~